Sports Lady®

Sports Lady®

12.9.2011

Kodin ja sporttailun tasapainottaminen

Muuton jälkeen olen sisustanut uutta ihanaa kotia aivan hulluna. Olen myös innostunut taas leipomaan. En tiedä johtuuko se syksystä, vai siitä että uudessa kodissa on niin ihanaa ja tekee mieli touhuta koko ajan. Olen mä kyllä liikkunutkin ja syömisten kanssa pysynyt melko ruodussa. Viikon sisällä olen tehnyt omenapiirakkaa, omenahilloa ja korvapuusteja. Omenapiirakkaa vein naapuriinkin, kun sitä innostuin tekemään niin paljon. He yllättyivät iloisesti :) Korvapuustien kanssa saadaan varmasti apua huomenna, kun lapsi järjestää tuparit kavereilleen ja yksi menun osa piti olla pullat. 


Koristeena raesokerin lisäksi kaakao nibsejä
Oman puun omppupiirakkaa
Lupaan lähiaikoina taas reipastua blogin kanssa ja kirjoittaa taas vähän useammin. Nyt olen ollut niin "koti moodissa", että tämä on vähän jäänyt. Mutta pian se "arki taas alkaa" ja taitaa pian puhaltaa vähän uudet tuuletkin Sports Ladyn kuvioissa. Niistä sitten tuonnempana lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti