Sports Lady®

Sports Lady®

27.3.2011

Sunnuntaipuuhastelua

Elämä alkaa voittaa. Olen maannut sängynpohjalla keskiviikosta asti. En muista koska olisin ollut näin kipeä. Eilen taisin nukkua 20h vuorokauden aikana. Käytännössä olen herännyt vain syömään. 
Haisuli pullomuki sopii hyvin tähän olotilaan, samoin uusin Elle :)
Tänään on ollut parempi olo, kuumetta ei ole enää kovin paljon. Ääntä ei vain lähde yhtään. Järjestin kaikki kouluun liittyvät, ja muutkin paperit hyvään järjestykseen. Ja kirjat ovat nyt kauniisti hyllyssä, sieltä ne voi ottaa kun pitää jotain katsoa. Yhden kirjan välistä tippui hiekkaa, joka oli jäänyt sinne reissulta... Ja mihin olen erittäin tyytyväinen: olen sortannut puolen vuoden valokuvat ja laittanut ne vihdoin tilaukseen! Apua, alan heti suorittaa kun vähänkin sängynpohjalta kykenen...


Urheilut saa minun osaltani odottaa, ensi viikko menee vielä täysin toipumiseen. Suurin urheilusuoritukseni tulee pitkään aikaan olemaan se, että avaan ulko-oven josta astun huomenna ulos. Siellähän on viikossa tullut jo ihan kevät!

1 kommentti:

  1. Hyvä, kun olo helpottaa.Kannattaa suosia rauhallista toipumista :)
    Eikös usein tiukan puurtamisen jälkeen stressi purkaudu sairastelulla.Eikä aikaakaan, kun sinä jo terveenä liikut.
    Tsemppiä
    T:Charlotte

    VastaaPoista