Sports Lady®

10.3.2011

Koh Lanta Fat Camp

Huomenta kaikki! Nyt olemme Koh Lantalla, ja tämä postaus onkin tällaista matkahehkutusta :) Emme ole olleet perillä vielä edes 24 tuntia, mutta rakastan tätä paikkaa jo nyt.

Yllä kuvia Krabin hotellistamme Peace Lagunasta. Se oli ihan kiva paikka!

Eilen aamulla lähdettiin Krabilta autolla Koh Lantaa kohden. Matka kesti 2,5 tuntia. Matkalla pysähdyttiin pitämään pieni tauko ja matkaan kuului 2 lauttaylitystä saarille. Satoi koko päivän, täydellinen matkustuspäivä.

Koh Lantan hotellimme on IHANA! This is something I like! Partsiltamme on suora näkymä poolille ja merelle. Huoneestamme on  melkoinen kävelymatka respaan (olemme aivan kukkulan päällä meren rannalla ja matka respaan on melkoista ylä/alamäkeä), mutta voimme soittaa kuljettajan hakemaan jos ei jaksa kävellä...

Tässä muutama kuva Crown Lantasta. Tarvitseeko täältä edes poistua? Alakerrassa on ravintola ja Spa, kuntosali vieressä. Rantaan pääsee heti huoneelta ja allas on ikkunan alla :)
Meidän partsi, jonka lapsi valloitti oitis leluilleen
Keskimmäinen "mökki" on meidän
Tässä meidän beach
Väsynyt ja erittäin tyytyväinen matkalainen...
Meikkasin ekaa kertaa reissulla, pitää sitä nyt kuvia ottaa...
Okei, kävimme eilen kuitenkin katsomassa keskustan iltaelämää, syömässä illallista. Hotellin oma kuljettaja vei kaupungille ja tuli hakemaan. Myös respasta pääsimme golf autolla huoneelle, ei tarvitse kävellä metriäkään. Tämä on todellinen fat camp!

I love this place!

Ihana "Turre laivakoira"
Tänään on lepopäivä urheilusta, ellemme sitten ota hotellin kanoottia ja lähde kokeilemaan melomista. Ihanaa kun on uusia paikkoja tutkittavana. Tänään paistaa taas aurinkokin! Ja taaskaan ei tarvinnut eväänsä väräyttää, kun ystävällinen allaspoika juoksi tuomaan meille pyyhkeet. Täällä pelaa palvelu ja laiskistun varmaan ihan täysin.

1. Näyttää niin ihanalta! Kiva että saa haaveilla katselemalla toisten kuvia kun itse ei pääse. Jos vaikka mielikuvat toisivat lämpimännän olon kun ulkona tuulee :)

2. Ehkä ois pitänyt tulla sinne... voi elämä että teillä on IHAN ERI HOTELLI kun meillä. Kateus :)

3. Taina: tää on tosi kiva ja hieno paikka. Krabillakin meillä oli hieno hotelli, mutta tää on kyllä ihan toista. Oisitte vaan tulleet tänne!!!!