Sports Lady®

Sports Lady®

16.10.2011

Kuntosaliarvostelussa Lady Line Pori

Tänään kävin testaamassa Porin Lady Linen. Se löytyy osoitteesta Eteläpuisto 9. Porissa käydessäni olen niin jumiutunut Porihallille treenaamaan, että olen unohtanut tyystin muut paikat. Plussaa Lady Line saa heti aikaisesta sunnuntai-aukioloajasta, sinne pääsi treenaamaan jo kymmeneltä aamulla. 


Heillä oli Roosanauha kampanja. Ostaessa roosanauhan 2 eurolla pääsi salille tutustumiskäynnille. Sain erittäin ystävällistä palvelua ja minulle näytettiin kaikki paikat ennen kuin aloitn treenin. Porissa on mielestäni joka paikassa kyllä tosi ystävällinen palvelu ja joka paikassa on aina mukava asioida!
 Pukkarit olivat tilavat ja siistit. Siellä oli lukolliset kaapit, infrapunasauna, hyvin kaappeja. Myös solarium löytyi. 
 Lady Line toimii Porihallin kanssa yhteistyössä, joten myös heillä on VIP-tila kuten Porihallillakin. Sieltä löytyy hierova tuoli ja solarium.
Sitten salin puolelle. Sali on tehty vanhaan elokuvateatteriin. Tuli niin nostalginen olo. Tässä teatterissa olen ensimmäistä kertaa ollut elokuvissa kun olin pieni. Suurelta screeniltä tuli nyt kasarihittejä ja vanhojen aikojen muistelu pääsi suorastaan vauhtiin. Juuri samaa musaa, mitä kuuntelin pienenä: Madonnaa, Princeä... Tein juoksumatolla 45min intervallitreenin. Laitteita oli hyvin ja sali oli avara. Nyt en tosin niitä testaillut sen enempää, kun oli "salivapaa" viikko! Kattava jumppalukkari heillä on myös. 
Kiva paikka, voin suositella lämpimästi jos tykkää treenata vain naisseurassa :)

1 kommentti:

  1. Lisää vain näitä kuntosalivertailuja. Niitä on mukava lukea :)

    VastaaPoista