Sports Lady®

Sports Lady®

30.7.2016

Lomareissun kuvia ja kuulumisia


Hellou kesälomalaiset ja kaikki muut. Terkkuja Kouvolasta. Oltiin siellä ihanan Maisan mökillä. Keskiviikkona ajettiin suoraan Tykkimäkeen lapsen kanssa. Seuraan liittyivät myös mun sisko Nina ja veli Eero. Mun reippaat sisarukset ja lapsi vetivät kaikki kamalimmat laitteet läpi ja mä sain katsella vierestä. Mulle tulee tosi huono olo laitteissa. Jostain kyllä tykkään. Jotka ei pyöri liikaa tai vedä pää alaspäin :) Vesipuiston juttuja kyllä rakastan. Ostettiin kahden päivän Park Hopper rannekkeet, mikä tarkoittaa sitä, että voi viettää aikaa niin huvipuiston laitteissa kuin Aqua Parkissakin. Ja sitten on vielä se kiipeilypuisto. 




Mökillä relattiin, laitettiin ruokaa, lämmitettiin sauna ja sain halia vauvaa. Uitiin, ja koirakin tuli uimaan. Koira pelasi myös fudista lapsen ja enon kanssa. Liikunnallisen perheen liikunnallinen koira :) Ja siskon tyttären kanssa seurusteltiin ja leikittiin tietysti. Niin, ja sitten poltin Ikean kassillisen papereita, jotka tyhjensin mapeista kotoa suursiivouksen yhteydessä. Olin ajatellut, että tuikkaan ne tuleen vain nopeasti, mutta siitä tulikin tuntien urakka. Onneksi Nina-sisko oli apuna ja punaviini siivitti tätä urakkaa myös mukavasti :)






Aamulla käytiin lapsen kanssa uimassa ja koira lähti mukaan. Henkiseksi tueksi. Sitä ei järveen saatu nyt. Sitten laitettiin taas eväät (huvipuistoista kun ei löydy mitään syötävää edelleenkään ja on paljon edullisempaa tehdä eväät) ja lähdettiin kohti Tykkimäkeä. 



minä kiipeilypusistossa tuijottamassa yläilmoihin, olkapää ei kestä kiipeilyä vielä
2 päivää, 2 puistoa
Kouvola-pyörässä
Mökkeilyä jatkettiin vielä torstaina ja perjantaina lähdettiin sitten kotia kohti. Kaksi päivää urheilematta. Hyvää ruokaa, karkkia, viiniä, jätskiä.. 

Ensimmäiseksi kun eilen pääsin kotiin, lähdin 10 km lenkille. Teki tosi hyvää autossa istumisen jälkeen. Lapsi meni skeittipuistoon. Ja tää päivä onkin sitten mennyt meillä taas liikkuessa. Aamulenkki, pyöräily Kumpulaan, kilometrin uinti ja siihen päälle vähän vesijuoksua, pyöräily kotiin, pyöräilyä tunnin verran joen vartta ja kaljakellunnan katselua. Erittäin liikunnallinen päivä. Oon niin tottunut liikkumaan, että vasta 8 km kävelyn, pyöräilyn ja km uinnin jälkeen kropassa oli normaali olotila :D Kertoo jotain siitä mihin se on tottunut. Mä osaan olla vaikka viikon urheilematta, mutta kyllä mä lomalla aina vähän liikun. Se on pelottavampaa, että urheilu hallitsee elämää niin paljon ettei voi poiketa arkirutiineista yhtään. 


Ja sitten oon ollut taas tosi tehokas. Sitä tavaraa tuntuu riittävän varastossa edelleen Ikean nyssäköissä. Itsepalvelukirppiksellä on pöytä varattuna ensi tiistaista alkaen ja myyntiin menee monta kassillista turhaa tavaraa. Super halvalla. Niitä mä oon hinnoitellut tänään illalla. Nyt huokaisen ja relaan. Maanantaina alkaa työt. Vaikka tälläkin viikolla oli jo muutama ohjaus. Tästä se vähitellen vilkastuu. 

On ollut aivan mahtava loma. Oon relannut niin hyvin, että oon ollut viikonpäivistä sekaisin (tällaista en muista tapahtuneen sitten milloin viimeksi..). On tehty kivoja juttuja lapsen kanssa ja koti on kunnossa. Mulla on ollut jopa aikaa aloitaa Netflixista House of Cardsin katselu. Ai miten hyvä sarja. 10 jaksoa oon ehtinyt jo tuijottaa. Myöhäinen unirytmi auttaa. Voi katsoa telkkaria 12 asti yöllä. Oon aivan ruskettunut vaikken ole ottanut edes aurinkoa varsinaisesti. Hengaillut ulkona. Lapsen kanssa. Tai sporttaillut. Kumpulan/stadikan kausikortti  (touko-syyskuu) on maksanut itsensä takaisin jo aikoja sitten. Aivan mahtava loma. Innolla odotan jo töiden alkua ja jotenkin toivon, että pystyisin pitämään myös tätä omaa liikkumista yllä. Sama se on mullakin kuin muilla töitä tekevillä ihmisillä. Vaikka työ on liikunnallista, se ei tarkoita sitä että liikkuisin itse paljon. 

Voisin sanoa, että tämä on ollut paras kesä pitkään pitkään aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti