Sports Lady®

Sports Lady®

6.12.2016

Hyvää Itsenäisyyspäivää


Huomenta ja hyvää Itsenäisyyspäivää. Mä otin ystävän kanssa pienen varaslähdön Itsenäisyypäivän juhlintaan kun käytiin juhlistamassa itsenäistä Suomea Kallen Itsenäisyyspäivän vastaanotolla. Kiva juhla tänäkin vuonna ja hyvää ohjelmaa. Kampauksia ja pitkiä juhlapukuja oli monella, itse tyydyin tänä vuonna laittamaan lyhyen mekon. 



Tää sama mekko taisi olla mulla myös pari vuotta sitten Itsenäisyyspäivänä kun olin kaupungilla syömässä. Nyt tän kaiken "marituksen" hengessä mua ei ole huvittanut ostaa mitään pitkään aikaan, joten tätäkään juhlaa varten en hankkinut mitään uutta. Kevyempi olo niin. Päinvastoin olen vain myynyt tosi paljon tavaraa pois. Mutta tukan kävin laittamassa KatjaMaria Teamissa. Maija teki siellä mulle niin kivan kampauksen viime vuonnakin, että luotin häneen myös tänä vuonna. Ja kampaus kesti loistavasti, vaikka kävin ennen bileitä vetämässä illan tunnit. 





Ja bileet oli oikein hauskat ja kivat ja olokin on ihan hyvä muutamasta viinilasillisesta huolimatta. Tänään itsenäisyyttä juhlistan Itsenäisyyspäivän juhlakonsertissa ja illalla kotona linnanjuhlia katsoen rakkaan ystävän kanssa. Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti