Sports Lady®

Sports Lady®

11.12.2016

Kaamoksen kampitusta


Toivottavasti teillä on ollut hyvä viikonloppu. Mulla on, ja varsin rauhallinen sellainen. Tai en tiedä onko se niin rauhallinen ollut, kun olen koko ajan jotain tehnyt ja säätänyt ja sosialisoinut. On tullut nähtyä ystäviä ja oon taas antaumuksella hankkiutunut tavarasta eroon, kierrätysryhmissä sekä Pihliksen kirppiksellä. Kotona alkaa kyllä tuntua super ihanalta. Vaatekaapitkin on viikonlopun aikana järjestetty. Treeniä ei juuri ole tullut, kävelyllä oon käynyt. Oikea kyynärpää jotenkin ärtyi kun kannoin ystävän miehen kanssa lapsen uuden sängyn portaita kuudenteen kerrokseen.. 120 cm leveä sänky. Voitte kuvitella että se hieman painoi. Ja taisin kolauttaa vielä käden johonkin.. Täällä on laitettu koko koti kohta uusiksi. Oon myynyt myös huonekaluja ja hankkinut uusia (sillä rahalla mitä olen tavaroista saanut). Ja tavaraa myyn vieläkin. Käsilaukkujen "marituksen" aloitin perjantaina ja kenkien eilen. Ne on mulle jotenkin vaikein paikka. Mutta enhän mä niin paljon korkkareita ja käsilaukkuja tarvitse tässä työssä. Enkä muutenkaan.. Niistä saa osa siis luvan lähteä parempaan kotiin. Joko teitä jo ärsyttää nää mun kodinraivausjutut :) Ehkä ei niistä sitten sen enempää. Mutta lähinnä miksi siitä kirjoitan, on se että viihtyisä koti jossa ei ole liikaa tavaraa ja on vain ne rakkaimmat tavarat, on iso hyvinvointia lisäävä asia. Todella iso! Mä en yksinkertaisesti voi elää sotkuisessa kodissa ja mitä siistimpää ja vähemmän tavaraa, sitä enemmän oma hyvinvointi on lisääntynyt. Varsinaista kaamoksen kampitusta tämä homma kyllä. Suosittelen. 

Loppuviikosta mulle tuli postissa ihana jouluyllätys. Ihanan tuoksuinen kynttilä on ilostuttanut tänä viikonloppua. Samoin tuo öljy. Kotona on tullut vietettyä kyllä paljon aikaa tänä viikonloppuna.


Kävelyllä on tullut käytyä joka päivä ja eilen kävin Kuusijärvellä savusaunassa ja avannossakin. Ihanaa oli taas pitkästä aikaa, en oo sinnekään hetkeen ehtinyt. 


On ollut ihan vaan rentoilua. Eilen katsoin Nobel Gaalaa ja melkein maltoin istua sohvalla koko sen ajan, mitä nyt välillä vähän kävin jotain kaappia järjestämässä. 

Suurin osa tunneista on nyt joulutauolla, joten mulla on vähän leppoisammat oltavat. Kumpulassa on kahvakuulaa vielä tänään ja ensi viikolla. Sitten alkaa loma. Ensi vuoden tunnitkin on lyöty lukkoon ja suunnitelmat on hyvällä mallilla. Uudelle treenattavalle on tilaa, joten jos harkitset itsellesi joululahjaa, mikä sen parempi lahja kuin ostaa itselleen hyvinvointia ja palkata PT. 


Ensi viikolla siis vielä työviikko ja asiakkaiden treenit normaalisti. Ensi viikolla riittää myös kaikenlaista joulujuhlaa, niin fudiksen kuin koulunkin. Hyvällä fiiliksellä uuteen viikkoon. 

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti