Sports Lady®

Sports Lady®

9.3.2012

Pipo päässä palaverissa: Innostusta Unelmista Workshoppimme

Villen kanssa istuttiin taas tänään alas meidän yhteisen projektin tiimoilta. Paikaksi valittiin Kawa, Fredalla. Kiva uusi kahvila, josta yksi asiakkaani tänään vinkkasi. Sieltä saa salaatteja, smootheja, kakkuja, panineita ja muita herkkuja. Ystävällinen palvelu ja viihtyisä paikka. Onnea uudelle kahvilalle!



Lempparipipo päässä :)
No mistä me sitten palaveerattiin Villen kanssa? Meidän hyvinvointiseminaarista, "Innostusta Unelmista Workshop'sta"




Workshopista saat avaimet unelmaelämääsi energisyysharjoitusten ja aarrekarttatyöskentelyn sekä mielikuvaharjoitusten avulla. Päivän lopuksi pääset tutustumaan myös ulkona kahvakuulailuun. Valmennuksen avulla kirkastat itsellesi millaista elämää todella haluat elää ja millaisia unelmia kohti haluat kulkea.Tulet oivaltamaan mitkä asiat tuovat ja vievät energiaa elämässäsi. Samalla teet myös oivalluksia siitä kuinka valtavasti voimaa ja energiaa saat kun sinulla on innostavia unelmia ja tavoitteita elämässäsi.


Olen itse kokenut sen kuinka sydäntään pitää uskoa ja kaikki on mahdollista. Olen onnellisempi kuin ikinä! Olen myös ottanut isoja riskejä (ja miettinyt perään olenko aivan hullu...) ja tehnyt rohkeita tekoja. Ja ne ovat kannattaneet! Saan tehdä työtä jota rakastan ja hengata hyvien tyyppien kanssa. Rakastan baarityötä ja aina saa virtaa kun tapaa omia ohjattavia ja kuulatuntilaisia. Lunta on myös tullut tupaan, mutta olen koko ajan uskonut siihen että kaikki on mahdollista. Olen saanut paljon apua ja minua on kannustettu. Olen saanut myös paljon arvostelua ja kritiikkiä, joista olen yrittänyt ottaa opikseni. 


Mulla on vielä suuria unelmia ja tiedän että nekin tulevat toteutumaan. Ja tämä workshop on yksi niistä. Ja Ville on aivan huippu tyyppi! Hänen kanssaan tullaan vetämään ikimuistoiset Workshopit toukokuussa. Linkki tapahtumaan löytyy blogin bannerista. Olette tosi tervetulleita mukaan!

1 kommentti:

  1. mukavan näköinen paikka ja hyvä valaistus, sopivan valkoista :)
    ja juuri näin; anything is possible !

    VastaaPoista