Sports Lady®

Sports Lady®

11.4.2016

Venyttelyprojekti




Huh mikä viikko takana :D Kyllä juhlien järjestäminen työstä käy. Perjantaina tosiaan juhlittiin lapsen synttäreitä kotona ja lauantaina sitten leikkipuiston sisätiloissa 20 kaverin voimin. Kutsuttiin koko luokka. Yleensä synttäreillä on ollut vain poikia, nyt oli puolet tyttöjä. Hauskaa vaihtelua myös mulle. Jossain vaiheessa kun pojat lähti ulos riehumaan, jäin tyttöjen kanssa sisälle joraamaan. Oli tosi kivat juhlat ja päivänsankari oli ikionnellinen. 

Viikonloppuna omat treenit on olleet venyttelyä ja kävelyä. Oon palautellut kroppaa alkuviikon salitreeneistä ja tunneista. Mulla on meneillään venyttelyprojekti, jossa ensimmäisen viikon aikana kävin kroppaa läpi minuutin venytyksillä. Toisella viikolla oon pidentänyt aikaa kahteen ja puoleen minuuttiin. Kolmannella viikolla pidennän vielä venytysten kestoa. Kyllä on ollut askel kevyt ja olo loistava. Sitä on alkanut todella miettiä, miten olen suurimman osan elämästäni voinut mennä niin vähäisellä lihashuollolla. Sen hyvän olon tajuaa vasta sitten, kun on venytellyt kunnolla. Teen neljä pidempää venyttelytreeniä viikossa ja pari lyhyempää. Eilinen meni töitä tehdessä kotitoimistolla ja illalla oli taas tuttuun tapaan Kumpulan kuulatunti. Tänään aamu alkoi tunnin venyttelyllä.

Mahtavaa alkavaa viikkoa kaikille! Muistakaa venytellä, keho kiittää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti