Sports Lady®

Sports Lady®

20.4.2016

Viikon beauty päivitys -E3 Earths Tamera voiteet



Aloitin jokin aika sitten käyttämään näitä E3 Earths Tamera -kasvovoiteita ja kuorintaa. Noita E3 liven tuotteita mulla on myös muina valmisteina. Esimerkiksi E3 Afa leväkapseleita oon käyttänyt jonkin aikaa. Afa villilevä on villinä kasvanutta spiruliinaa, jossa on paljon sinistä. Levä sisältää vitamiineja, mineraaleja, aminohappoja ja runsaasti lehtivihreää sekä proteiinia. Tuotteissa ei ole geenimanipuloituja ainesosia... Samoin mulla on ollut käytössä E3live ruuansulatusentsyymi. Entsyymit edistävät ravintoaineiden imeytymistä ja kulkeutumista sisäelimiin ja aina soluihin asti. Ja pakkasessa odottavat Afa levä valmisteet, joita voi laittaa smoothieen tai nauttia shotteina. En ole vielä ehtinyt niitä korkkaamaan. No näistä voisi kirjoitella paljon enemmänkin ja varmaan jatkossa kirjoitankin. Mutta nyt oli tarkoitus vinkata teille näistä ihanista rasvoista. 






Voiteet ja kuorinta on olleet tosi hyviä. Niitä tarkemmin googlatessa huomasin, että ovat Kärkkäisen verkkokaupassa myös hyvässä -50% alessa, eikä hintaa jäänyt kuin reilut pari kymppiä per purkki ja kuorinnalle alle 14 egeä. Mun iholle toimii erinomaisesti ja oon tykännyt tosi paljon. Pitänee tilata itsekin uudet purkit tuolta :) 


Ikää ja kankeutta vastaan taistelin tänää myös aamuvenyttelyllä. Meillä on lapsen kanssa tullut yhdessä tavaksi venytellä. Hän pelaa fudista ja säbää ja liikkuu paljon ja paikat on jumissa. Mun taas liikkuvainen työ kaipaa kehonhuoltoa jatkuvasti. Eilen illalla venyteltiin pitkään yhdessä ja aamulla sama juttu. Mun mielestä on niin upeaa, että 9-vuotias osaa venytellä ja pitää kehostaan huolta. Illalla kuului vielä sängystä, että "unohtui venyttää pakarat ja lonkankoukistajat". Niitä sitten venyteltiin aamulla. Totesin eilen kaverille että välillä lattialla könytessä venytysliikkeiden kanssa, tuntuu kaikkea muuta kuin vetreälle, suorastaan 100 vuotiaalle. Mutta sieltä kun sitten nousee ylös, on olo kuin parikymppisellä. Venytelkää ihmiset venytelkää! Taustalla pilkottaa muuten noi Ikean kassit, pieni kirppisprojekti taas luvassa kun pitäisi laittaa kiertoon lapsen vaatteita tällä kertaa. 

Aurinkoa kaikkien keskiviikkoiltaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti