Sports Lady®

Sports Lady®

12.4.2016

Pink Lotus, testattu ja toimii

Tänään aamulla, jotenkin kaikesta työstä ja asioiden hoitamisesta stressaantuneena olin taas kerran valmis vaihtamaan yrittäjyyden normi toimistohommiin. Sitä saa uuvutettua itsensä kaikenmaailman häsäämisellä, kun on miljoona asiaa hoidettavana. Pitää sitä ja pitää tätä. Tiedätte mitä tarkoitan? Kun ajatuskaan ei enää kulje, ja luovuudesta on jäljellä enää rippeet. Silloin pitäisi vain pysähtyä. Autossa on vielä talvirenkaat, vanhat kesärenkaatkin sakkokamaa ja mistä sitä nyt nekin saa ostettua tähän hätään? Alvit pitää maksaa ja yellit. Mistä kesäksi asiakkaita. Rahajuttuja, arjen haasteita.. Yhden aikuisen ja yrittäjän arki on välillä aikamoista härdelliä, ja kun sitä sitten saa apua johonkin asiaan, voi sitä olla niin älyttömän kiitollinen. Niin kuin mä sain apua tänään auton rengasasiaan. Pyytämättä ja yllätyksenä, kun ystävä tarjoutui auttamaan oma-aloitteisesti. Huh, miten olin iloinen. Ja kiitollinen.

Kahdelta mulla piti olla asiakas keskustassa ja sitä ennen olin varannut Kalliosta, Kauneushoitola Almasta, ajan sokerointiin Ninnille. Alma on muutama kuukausi sitten avattu Vaasankadulle ja käytössä on mm. Ekopharman tuotteita ja hoidoissa käytetään mahdollisimman luonnonmukaisia tuotteita. Tosi kiva paikka. Samassa tilassa on kampaamo, kahvila ja kauneushoitola. Ostin sieltä mukaan vielä Pink Lotus kasvo- ja vartaloöljyn. Tuoksu oli aivan ihana. Se on tasapainottava ja rauhoittava ja kun öljyssä on laventelia, se lievittää stressiä ja seetripuu rauhoittaa. Hoitolasta lähtiessä mun asiakas oli laittanut viestin, ettei pääsekään tänään treeneihin, joten mä ajelin kotiin relaamaan ennen iltapäivän tunteja. Olisin voinut tietty mennä salille tekemään oman treenin, mutta kerrankin olin fiksu ;)




Testailin öljyä, laitoin lounasta, jonka söin partsilla ja pysähdyin ja rauhoituin. Käsistä ja jaloista tuli ihanat öljyllä ja tuoksu on aivan ihana. Miksei sitä ihminen osaa aina pysähtyä? No ei sitä aina ehdi kun on lapset ja työt ja muut, mutta silti.. Vedin partsin sohvalle pitkäkseni aurinkoon hetkeksi kun olin syönyt, ja siitä nousin ylös kohta niin paljon rentoutuneempana. Oonko mä nyt huono ihminen kun keskellä päivää täällä makailen :D No joka tapauksessa nyt on taas virtaa. Lähden pitämään nyt kuulatuntia Oulunkylän kuntoutussairaalan naisille ja illalla on vielä Pilates -tunti. 


Aurinkoa kaikkien päivään ja muistetaan välillä pysähtyä ja vetää happea. Aina ei tarvi olla niin helkkarin tehokas, vai mitä? Saa istua alas, eikä tarvitse olla koko ajan menossa. Sitä muuttuu hetkessä paljon mukavammaksi ja paremmaksi ihmiseksi kun välillä pysähtyy :) 

Hugs
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti