Sports Lady®

Sports Lady®

30.5.2018

Blogikuulumisia


Kukkuu! Täällä ollaan taas. Pahoittelut pienestä blogihiljaisuudesta. Edellinen viikko on mennyt niin työn touhussa ja ulkoillessa, että blogin päivittäminen on valitettavasti ihan jäänyt. Ja siis viime viikolla tuli jopa ulkoiltua vähän iltapainotteisestikin. Oli pieni pyörähdys torstaina ravintolan avajaisissa, joiden mediatilaisuuden (=ilmaisen viinan bileet, heheh) missasin koska jumppa loppui vasta 19.30 ja olin paikalla puoli tuntia tilaisuuden päättymisen jälkeen. Menin kuitenkin vaikka ei olisi oikein jaksanut ja oli lopulta hauskaa. Perjantaina oltiin katsomassa Mamma Mia musikaalia ja ai että se oli hyvä. Menkää katsomaan! Lauantaina taas vuorossa oli Kumpulan Kyläjuhlat. Olipa kivaa pitkästä aikaa tämmöinenkin ulkoilu. Virtaa tulee kyllä ja hyvää mieltä ja sunnuntain golfkierroskin oli kauden paras tämän hauskanpidon jälkeen. Ja miten virkistävää laittaa päälle jotain muuta kuin jumppavaatteet! Luksusta suorastaan. 





Olette olleet mielessä ja on ollut pienoisesti myös huono omatunto siitä etten ole tänne niin ehtinyt. Toisaalta blogin päivittäminen on mennyt ihan fiiliksellä alusta asti, joten annan sen itselleni anteeksi. Ilmat on olleet niin upeat, että sitä tuskin on malttanut sisällä käydä kuin syömässä ja nukkumassa ja tekemässä tietysti koneella sitten ne pakolliset työjutut. Ette tekään varmasti ole niin aikaa viettäneet koneen ääressä joten haitenneeko tämä ;)


Mä olen ollut niin liekeissä näistä ulko-ohjauksista, ja niin ovat olleet asiakkaatkin. Mikä ihana kesä! Ja ulkona treeanaaminen on aina niin erilaista kuin sisällä. Tänäänkin ohjauksia oli viisi, joista neljä ulkona. Oli pitkä päivä.. Sen lisäksi että olen ohjannut, on aikaa tietysti on mennyt siirymisiin ja esimerkiksi tänään olen viettänyt autossa yhteensä 3,5 tuntia kun olen ajellut asiakkaiden välillä.. 


On alkanut uusi ryhmiä. Kumpulan ryhmä on täpötäysi ja mukana on uusia tuntilaisia ja jo vuosia mun tunneilla käyneitä. Lisäksi tunnilla on ystäviä niin aiemmasta toimistoelämästä kuin ystäviä lapsen harrastuksista tai päiväkodista. Taloyhtiön jumpissa kevätkausi päättyi ja nyt on kesäjumppien vuoro. 



Porrastreeneissä jengillä kunto kasvaa kun treenit etenee. Nyt on jo muutama kerta takana ja kyllä se näkyy kaikkien jaksamisessa. Hienoa edistystä! Mua haastateltiin taannoin myös Cosmopolitan lehteen ja mun porrastreenivinkit ovat luettavissa heinäkuun numerosta. Se ilmestyy kesäkuun lopulla. 


Niin ja taannoinen Aamulehden juttu pallotreeneistä ja treenaamisesta mun haastattelun kera (joka oli myös Satakunnan Kansassa, Turun Sanomissa, Ilkassa ja 7 muussa sanomalehdessä näiden lisäksi) on luettavissa nyt nettiversiona täältä


Ja tänään aloitettiin Hietsun ryhmän kanssa. Olipa ihana porukka teitä sielläkin! Samassa ryhmässä treenaa sujuvasti ihan aloitteleva kuulailija kuin jo enemmän treenannut. Tänään tunnilla oli monta ihan ensimmäistä kertaa kuulailevaa tuntilaista, joten oli ihana palata ihan perusasioihin ensimmäisellä tunnilla ja kerrata kunnolla tekniikkaa. Ja on aina ihana tavata uusia ihmisiä! Ja tänään muuten tuli paljon kyselyitä pääseekö Hietsun ryhmään treenaamaan kertamaksulla. Kyllä pääsee. Laittakaa vain viestiä hanna@anttipoika.com ja kerron lisää! Siinä ryhmässä on vielä tilaa, muut ovat valitettavasti täynnä. Tunneista löytyy tietoa myös täältä.


No laiska töitään luettelee, mutta tämmöisissä merkeissä on mennyt mun aika PT-treenattavien lisäksi.  

Mitäs muuta. Olen tietysti käynyt golfaamassa aina kun aika on antanut myöden ja kahdeksan täyttä kierrosta olen jo ehtinyt kiertää toukokuussa. Tää peli on niin mahtavaa. Saa olla ulkona, liikkua, keskittyä, pelata, kokea onnistumisen tunteita (kuin välillä on pudonnut sinne syvimpiin syövereihin kun lyönti ei lähde tai peli kulje..). Pelaisin enemmänkin jos vaan ehtisin. Ja työn kanssa pitää kuitenkin miettiä sitä palautumista. Vapaapäivänä/lepopäivänä ei kannata lähteä pelaamaan vaan kannattaa oikeasti levätä. Vaikka ei malttaisi, teen sen silti. Lepään myös.


Tämmöistä tänne. Toivottavasti tekin olette nauttineet näistä ihanista keleistä ja päässeet treenaamaan ulkona. Aivan ihanat ilmat ja toivotaan ettei kesä nyt olisi tässä. Olen kyllä tilannut hienon kesän, joten toivon että se jatkuu näin! 

Xo
Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti