Sports Lady®

Sports Lady®

20.4.2012

Mahtava viikko ja unelmista totta

Huh alkaa viikko olla takanaLoistava sellainen!


Joka päivälle on ollut kahvakuulaohjauksia ja nautin niin siitä hommasta! Tänään olin taas Kaupunginteatterin näyttelijöiden kanssa kuulailemassa ja siihen tämän viikon kuulailut mun osalta huipentui! Huomenna olisi tanssitreenit ja sunnuntaina ihan levätään vaan!


Sosiaalista elämääkin on ollut mukavasti ja eilen käväisin Max & Co'n kantisillassa ihastelemassa mekkoja ja sitten oli Tompan läksiäiset baarilta. Suuri kiitos vielä Tompalle kaikesta ja tsemppiä uusiin duuneihin! Kyllä mä kaiken oman osaamiseni olen kundeilta baaritiskin taakse saanut joten suuri kiitos!


Ihan fiiliksissä suunniteltiin eilen Villen kanssa "Innostu Unelmista Workshoppeja" jotka järjestetään idylisen Kumpulan Kylätilassa! Sekä 6 että 20 toukokuuta löytyy vielä tilaa Molempina päivinä on sama seminaarisisältö! Sinne vain kaikki mukaan! 
2010 Fitness Expossa kun minulla ei ollut vielä aavistustakaan alanvaihdosta
Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että "Usko uskomattomaan" toimii! Mä en olisi ikinä voinut kaksi vuotta sitten kuvitella missä olen nyt! Silloin kun Pörssissä istuskelin korkkarit jalassa en voinut aavistaa että saan aamulla vetää lenkkarit jalkaan ja lähteä niissä töihin urheiliemaan! Nyt mulla on töitä joita oikeasti Rakastan tehdä. Eikö ole aika ideaalitila? Omassa aarrekartassa ja tavoitteissa on vielä juttuja jotka odottavat toteutumistaan. Nekin saattavat olla totta ennemmin kuin uskonkaan!


Päivän ohjelma - Innostusta Unelmista Workshop



10.00-11.00 Energisyysharjoitus (tilanteen kartoitus, tavoite, strategia)

11.00-12.15  Mielikuvaharjoitus Unelmaelämään
12.15-13.00  Lounas
13.00-14.30  Aarrekarttatyöskentely
14.30-16.00  Kahvakuula –koulu ulkona (et tarvitse omaa kuulaa!)


Lisää infoa löytyy tapahtuman Facebook sivuilta!

3 kommenttia:

  1. Ohjelma kuulostaa tosi hyvältä. Jos saisin jonkun kaveriksi, voisin lähteä mukaan. Josko sieltä saisi lisää rohkeutta lähteä toteuttamaan omia unelmiaan :)

    VastaaPoista
  2. mahtava jutska Hanna !
    täytyy tsekata aikatauluja siitä Kumpulasta..:)

    VastaaPoista
  3. Yksinkin kannattaa Susku lähteä! Sekin on niin hienoa ja tutustuu taas uusiin ihmisiin ja voi monasti saada jopa enemmän irti!

    VastaaPoista