Sports Lady®

Sports Lady®

9.6.2012

Terveisiä kisapaikalta




This is the day! Tätä varten on melkein vuosi treenattu meidän upean ryhmän ja ihanan Marco -koutsin kanssaEilen tultiin Tampereelle ja nautittiin aurinkoisesta säästä huoneen terassilla ja saunottiin! Kisarannekkeet haettiin myös jo eilenOllaan Sarin Päivin ja Katjan kanssa samassa huoneistossa ihan sataman vieressäMeil on hyvä porukka!



Näkymät meidän terassilta
Mun ihanat kämppikset!

Tänään kello soi puoli seitsemän ja aamupalan jälkeen mentiin kisapaikallePääsimme 2 min ajaksi lavalla tsekkaamaan tanssipaikat ja sitten takaisin hotellilleKohta on vähän yhteistä omatoimitreeniä ja sitten pääsen kampaajan tuoliin hiustenlaittoon.

Puoli neljän aikaan takaisin kisapaikalle kannustamaan muodostelmia ja meidän show time on klo 17.40Ollaan Production -sarjassa ensimmäisenä ryhmänä lavalla! Nyt jännittää vähän (mä olen ihan tuomarien nokan edessä eturivissä)! 

Pitäkää meille peukkuja! 

Aamiainen ja vitamiinisatsi
Ja mun paikka ois sitten heti tän keskimmäisen tuomaripöydän edessä
Kisapaikalle aamuaikaisella paikat katsomaan lavalta

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä esitykseen ja kisaan! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea kisaan, teillä on hyvä esitys varmasti koska StepUp on ihan huippu. Mun tytär kisaa myös siellä, pienryhmäsarjassa ryhmässä Herran pieksut (ihanan Henkan teos) sekä Jarin isossa TeamF:ssä. Minuakin jännittää...

    VastaaPoista
  3. @Pia
    Kiitos! Niin tulee olemaan aivan huippu esitys sillä Marco on aivan nero! TeamF on aina ihan huippu! Hyvä Step Up!

    VastaaPoista