Sports Lady®

Sports Lady®

19.6.2012

Kuppi päivässä

Suomalaiset ovat maailman innokkaimpia kahvin juojia ja kyllä mullekin kahvi maistuu. Viime vuosina kahvin juonti on vähentynyt yhteen (max kahteen kuppiin päivässä). Mutta nyt mä sain testiin ihanan kahvikoneen ja maidonvaahdottimen! Nyt hemmotellaan kahvin ystävää! Malongo -merkkinen kone menee kauniisti keittiöön ja ei vie paljon tilaaKäyttö on yksinkertaista ja puhdistaminen helppoa eli sopii kiireiselle! Tähän on saatavilla erilaisia kahvilaatuja (mm reilunkaupan luomukahvia).



Kone pääsi mun keittiöön Moccamasterin tilalle jonka heivasin kaappiin
Tänne pudotetaan kahvipatruuna

Vesisäiliöön raikasta vettä ja patruuna koneeseen ja sitten väännetään kerran pikku-kytkimestä ja kahvi tippuu kuppiin
Samaan aikaan vaahdottuu maito 

Mun ensimmäinen latte
Koneita on myynnissä yksityisille ja yrityksillePasi ja Toni olivat esittelemässä minulle taannoin konetta ja kun olin maistanut kahvia niin olin myyty! Näitä koneita on mm Belgian kuningashuoneella ja monessa Michelin tähden ravintolassa! Ja nyt myös mulla!  


Ihan varteenotettava vaihtoehto jos on etsimässä tällaista kahvikonetta jonka kanssa kahvin valmistus vielä on helppoa! Zinzinon sivuilla on hyvässä tarjouksessa tällainen laite ja pojat tulee kotiin ihan ilmaiseksi maistattamaan! Lisäkahvia voi tilata netistä ja sen toimitus on lähimpään Siwaan tai matkahuoltoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti