Sports Lady®

Sports Lady®

14.6.2013

Hyvä perjantai

Oli kyllä erinomainen lopetus viikolle. Aamulla mä kävin huollattamassa itseäni joogassa. Keskustassa olin asioilla ja törmäsin sattumalta toimittajaan, joka teki viikonlopun lehteen jutun kahvakuulatunneista viime tiistaina. Sain pinon uunituoreita lehtiä mukaani :) Lehdet ilmestyy sunnuntaina (Kamppi Eira ja Töölöläinen).
Huomenna olis tarkoitus lähteä tyttömeiningillä ulos, pitkästä aikaa!!! Jee! Mä löysin Zarasta tän mekon eikä ollut edes paha hinta. Eksyin myös siis vähän shoppaamaan.


Iltapäivästä oli vielä hyvä tapaaminen koskien yhteistyökuvioita. Ja sitten salille! Onnen tyttö olen kun saan tehdä näin mukavaa työtä! Mukavien ihmisten kanssa.


Anyway oli hyvä salitreenikin. Tein rintaa, ojentajia ja olkapäitä. Loppuun vatsat. Mulla on puhelimessa Gymboss sovellus (saa ladattua iPhoneen) ja laitoin siihen vatsoissa minuutin intervallit:

1) perusnosto
2) lankku
3) vinot vatsat
4) lankku

Ja tätä mä sitten toistin 2 kierrosta. Eli 8 minuuttia vatsoja. 30 min cross traineria vielä treenin päälle.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti