Sports Lady®

Sports Lady®

13.6.2013

Viikon hulinaa ja pari kuvaa kuulatunnilta

Jopas on ollut haipakkaa tällä viikollaOon ohjannut valmennettavia ulkona kuulan kanssaheidän kotonaan kahvakuulan kanssalenkittänytkäynyt salilla ohjaamassa ja vetänyt kuulatunteja. Välillä on paistanut aurinko ja välillä ollaan oltu keskellä rankkasadetta ja ukkosmyrskyä! Ja tänään sain vielä raavittua viime kuun kuitit kirjanpitäjälleSe on aina kuukauden ikävin osuusmutta väistämättä aina edessä.


Hyvin oli jengiä eilisestä sateesta huolimatta paikalla! Olin varma ettei kukaan tule!

Kiitos kuvista mun rakkaalle veljelle! Nää on eiliseltä tunnilta Kumpulasta ja sieltä lähdettiin suoraan "sukujuhliin"Mä heitin tunnin jälkeen vaan kuivan paidan päälle ja vähän hajuvettä ja huulikiiltoaJa hiuksista nypittiin suurimmat roskat pois ja olin hetkessä edustuskunnossaHeheVai olinko? Tilaisuudesta myöhästyttiin joka tapauksessa sen verranettä tärkeintä oli kuitenkin ehtiä paikalle.


Torstailenkille lähdössä

Tänään mä kävin iltapäivällä tekemässä kevyen juoksu/kävely lenkinNiken GPS'ssä ei mua kukaan nyt kannustanutmutta Arabianrannassa penkillä istui mummo joka mulle huuteli kannustuksia ison hymyn kera! Ai miten ihanaa! Jatkoin matkaa itsekin iso hymy huulilla! Ihmiset on niin ihania. Ja live kannustukset parasta! Voi kun aikuisetkin enemmän kannustaisi näin toisiaan! Lapset ja vanhukset yleensä tsemppaavat juoksijaa eniten!

Mutta nyt Kaivariin! Viikon vikat ohjaukset ja huomenna olisi vähän rennompaa luvassa ja aamulla joogaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti