Sports Lady®

Sports Lady®

4.11.2016

Ski Expo tärppejä



Loistavaa perjantaita kaikille. Ja viikonlopun alkua. Mulla on perjantai yrittänyt olla vapaapäivä viimeisen vuoden ajan, mutta hieman olen lipsunut ja perjantaiaamuisin on yksi asiakas. Toisaalta hyvä niin, pääsen ainakin ajoissa liikenteeseen. Tänään aamumehun ja aamupalan kautta töihin. Perjantain asiakas on 31 vuotias miestreenattava ja hänen kanssaan aloitettiin muutama kuukausi sitten. Mulla on tällä hetkellä itse asiassa useampikin miespuolinen asiakas. 


Aamun mehussa oli tänään 1 kesäkurpitsa, 1 sitruuna, 1 lime, 3 sellerin vartta, paljon inkivääriä ja 1 omena. 


Varsinaisen aamupalan nautin parinkymmenen minuutin kuluttua. Ja sitten töihin. Ehdin hyvin töistä kotiin vaihtamaan vaatteet ja tekemään pari "paperihommaa" ennen kuin ajoin Messukeskukseen. Mulla oli messuille bloggaajapassi tänäkin vuonna. Ja pääsin median "early bird" tunnille ennen messujen varsinaista avautumista yleisölle. 


Ski Expossa on ne tietyt lempparit ja aina löytyy jotain uutta. Siellä on hyviä tarjouksia kaikesta. Tilasin Olympuksen osastolta (Ski Expon yhteydessä on myös Digi Expo) mun kameraan uuden hihnan. Tai se on oikeastaan kaulanauha :) Sain vähän edullisemmin sen mesuilta. Myynnissä niitä ei ollut siellä. Olisin halunnut huomiseen blogigaalaan sen jo, mutta täytyy malttaa odottaa ensi viikkoon. 

Super Yellow'n osastolla kävin moikkaamassa Annaa ja ihastelemassa pipoja. Super Yellow on yksi mun lemppariosasto täällä ehdottomasti.



Tässä on mun suosikit. Rakastan Super Yellown pipoja. Kannattaa poiketa osastolla, siellä on alennuksia 10:stä 50:een prossaan. Ja kympilläkin jotain pipoja! 


Scandinavian Outdoorsin osastolla kävin ihastelemassa näitä kenkiä. Pitävät hyvin jäällä (näissä ei ole niitä piikkejä pohjassa vaan patentoitu pohja joka pitää liukkaalla kelillä). Ja koska piikkejä ei ole, et näillä kengillä tuhoa lattioita kaupassa tai rappukäytävässä ja autonkin ajaminen on mahdollista näillä. Laitoin vahvaan harkintaan. 


Oli taas vaikka mitä ihania suksia, monoja, laseja, lasketteluasuja.. Hyviä tarjouksia. Mitään en tarvinnut, joten poistuin näiden osalta tyhjin käsin. Olisin kyllä halunnut, mutta järki otettava joskus käteen. Messuilla on myös kamapörssi mistä löytyy käytettyjä välineitä. Sinne muista varata mukaan käteistä! 




Sitten löytyi hauskoja huomiovilkkuja yhdeltä osastolta. Tällaiset on nyt mulla ja lapsella. Mulla pinkki ja hänellä sininen. Vilkkuvaloon voi vaihtaa patterin ja se kestää kuulemma 250 tuntia. 


Hauskoja messuja ja kivaa viikonloppua kaikille!

Hugs
Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti