Sports Lady®

Sports Lady®

11.7.2012

Keskiviikkoaamun sali ja palaveri keittiön pöydän ääressä



Heippa ja tervetuloa uusille lukijoille! 


Mä kävin aamulla Porihallilla (kun täällä Porin suunnalla edelleen ollaan) tekemässä aamutreeninMun kultaiset tätini katsoivat jälkikasvun perään ja pääsin heilumaan punttien kanssa! Jalat oli sen verran muusia (ja myös vatsat siitä maanantain rääkistä) että tein sitten kaikkea muuta ja hikihän siinä taas tuli! 


Sitten mulla oli palaveri graafikon kanssa joka suunnittelee Sports Ladyn graafisen ulkoasun ja logon ja kaiken tarvittavan materiaalin käyntsäreistä esitteisiin! Sain taas nähdä uusia vaihtoehtoja logoksi! Jeee! Istuttiin "palaverissa" mun äidin keittiönpöydän ääressä ja lappasin puuroa suuhun samalla kun veljeni esitteli mitä hän oli saanut aikaiseksi! Mun lahjakas broidi opiskelee Lahden Muotoilu Instituutissa ja on lupautunut tekemään siskolleen suuren palveluksen! (Hän muuten myös vaihtoi alaa biologista vähän taiteellisemmalle puolelle!) Big big favour! Mä oon tosi kiitollinen tästä! Mun ihana veli!


DVD'tä on mennyt mukavasti ja pitääpä sitä vielä nyt vähän hehkuttaa! Kahvakuulaa treenatessa otat itse aikaa (tai laitat Gymbossin ajastamaan) niin DVD'ssä on ajateltu myös ajanotto treenaajan puolestaMinä teen sen levyillä puolestasi ja samalla neuvon liikkeissä kun teen DVD'llä itse treenin sun kanssaTäältä voit tilata levyä ja verkkokaupasta löydät myös kahvakuuliaKasit ovat melko kysyttyä tavaraa melkein missä päin Suomea sitten asutkin! Ihmiset on innostuneet kuulailusta! Super!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti