Sports Lady®

Sports Lady®

23.8.2012

Keskiviikon home spa ja purkkivouhotusta


Mä sain Rohdos Alalta tällaisia ihania Académien puteleita testattavaksi. Ensinnäkin mä rakastuin niiden ulkonäköönNiin tyylikkäät pullotPuhdistusemulsio poistaa meikin hyvin silmistäkin ja kasvovesi (jossa on magnesiumia sinkkiä aminohappoja ja mineraaleja) viimeistelee puhdistuksenJa pullot tuntuvat todella riittoisilta.

Kuvassa vilahtaa myös Atsuleeniampullijoka on superihana tehohoito iholleTätä mä testasin eilen ekaa kertaa ja kyllä tuntui ja näytti iho aivan erilaiselle aamulla! Näitä pitää saada lisää!


Ja mitä mulla on yleensä salikassin "työkalupakissa"? Aqualan perusvoideNatures Gate dödöMadaran kasvovoideFrantsilan tilan silmänympärysvoide (se on tosi hyvä - yllätyin ihan!)Ella Bachen Spriruliina täsmävoide ja Marc Jacobsin Daisy ja sitten noi uudet putsarit!

Tällä hetkellä mun kasvot on kyllä siinä kunnossa että ne suorastaan huutavat jotain ihanaa hoitoa! Ella Bachen spiruliinahoitotuotteilla tehdyn hoidon jälkeen suorastaan nuorennuin ja kaikki kireydet hävisi iholta. Haluan mun ihosta taas sellaisen hehkuvan ja stessittömän. Ensihätään ostin 29 eurolla offerium diilin Spa Elitestä!


Vinkkejä johonkin superihanaan hoitoon? Mistä te ootte eniten tykänneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti