Sports Lady®

Sports Lady®

30.9.2012

Treeni planning ja business planning


Tänään mulla oli lepopäivä ja ajettiin illaksi Porista kotiinIhana olla kotona! Ens viikolla ois tarkoitus tehdä yksi lyhyempi lenkki tai ehkä jos puristais kympinkin? Olin tavallaan yllättynyt miten helposti se 14 kilsaa lauantaina meni ja tänään ei oo ollut ees paikat kipeenäJuoksu tulee kuitenkin alkuviikkoon ja loppuviikosta vaan kävelen lenkitKuulaa tulee ens viikolle 3 tuntia ja siinä sitten aika pitkälle onkin.

Sports Lady jutut etenee taas vähitellen. Kehitän päätyön ohella tätä jatkuvasti ja välillä tuntuu kyllä raskaalta tehdä kahta työtäMutta kun se on sitten niin palkitsevaa! Ja miten paljon saan jeesiä kuitenkin kaikkiin juttuihin mihin musta ei ikinä olisi! Broidi teki mulle hienon logon ja ex-kollegani Vesa kikkaili sen mun nettisivuilleKiitos kiitos kiitos! Kahvakuula DVD saa uudet kannet ensi viikolla ja ensi viikolla aloitan myös yhden kivan projektin erään yrityksen kanssaParin viikon päästä menen kuulien kanssa yrittäjien/opettajien tilaisuuteen ja siellä pääsen kertomaan kuulailusta ja siitä kuinka minun tarinani meni! Kaikkea kivaa luvassa tähän syksyyn ja ei voi muuta kun olla aivan intona!

Hugs! Sports Lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti