Sports Lady®

Sports Lady®

23.5.2013

Hyvä päivä


Meikissä haastattelun jälkeen 
Olin tänään haastateltavana ja ystäväni Katja oli mukanaMe on Katjan kanssa tunnettu ihan pienestä asti ja heppailtu yhdesssäJa sitten on molempien tie vienyt Porista Helsinkiinja tässä me nyt oltiin yhdessä haastateltavina liittyen tuohon mun alanvaihtoon.

Elokuussa ilmestyvästä lehdestä voi sitten lukea jutusta enemmän ja siitä en sen enempää paljastakaan45 minuuttia Kirsi-Marjan kanssa meni hetkessä ja sen jälkeen oli hyvä siirtyä meikattavaksi ja laitettavaksiKatja oli meikissä sillä välin kun minä höpötinSitten tehtiin vaihto. 
Kirsi-Marja
Vaatteita mulla oli useita vaihtoehtoja mukanaja tää ihana koru on lainassa SOFINAH ShopistaItse kuvaukseen päätyi kuitenkin ne vaatteetmitkä mulla oli päällä jo tullessaKeltainen pusero on Zarasta ja housut H&MstäSOFINAH Shopista mulla oli pari ihanaa mekkoa mukanamutta nyt mentiin housulinjalla 



Täytyy sanoaettä tää koru on aivan ihana ja sen ajatus ja idea aivan ihana myös! Lukekaa teksti <3 Ottaisin! 


Mitä tykkäätte?




Käveltiin kauniiseen Eiraan ja vettä vähän tiputtimutta hyvin me säilyttiin Katjan kanssa kuivanaKuvaajamme Panu viritteli kuvausjututja me yritettiin auton lasista katsoen sukia hiuksia oikeaan asentoonJännityksellä jäädään odottamaanmitkä kuvat siihen juttuun sitten tulee


Katja

Oli mukava päivä ystävän ja mukavien tyyppien kanssaSitten kuvauksista suoraan päiväkodille ja tekemään asuntokaupat ennen Kaivarin kuulatuntia. Meidän ihana koti saa kivat uudet asukkaat elokuussaNyt pitäisi vain löytää meille uusi kotiJa kuulatunnilta menin suoraan Kappeliin moikkaamaan Pörssin ex-kollegojaIhana oli nähdä tyypit pitkästä aikaa ja onneksi mut päästettiin lenkkareissa ja tuulitakissa sinne sisälleMuut olivat vähän tyylikkäämpänä after work hengessä! Mun after worksit oli tuopillinen kivennäisvettä ja sitten tunnin kuluttua oli jo mentävä.

Kiitos kaikille teille ihanille ihmisillejoiden seurasta olen tänään saanut nauttia! Aivan superhyvä päivä! 


Säästyttiin sateelta tänään Kaivarissa ja oli hyvä meininki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti