Sports Lady®

Sports Lady®

16.5.2013

Illan tunti


Aina mä olen räpsimässä kamerani kanssa kuviamutta tänään Kaivarin tunnilla se kuvaaminen jotenkin unohtuiAivan mieletön ilma! Ensimmäinen tunti jonka vedin ulkona toppi päälläkun oli niin upea keli ja oli LÄMMIN! Porukkaa tuli hyvin paikalleEn ollut menettänyt siis tuntilaisia jääkiekolle tai MattolaiturilleHyvä! Tuntilaiset tekivät kaikki todella asenteella ja hiki tuli kaikilleHyvä te! Mä taas tunnin aikana kiertelin ja korjasin asentoja ja liikkeitä ja minuun sopii tuo yllä oleva teksti kyllä tänäänMutta aamulla olisi taas joogaa 90 min lämpimässä ja sitten voin kertoa että en näytä tippaakaan söpöltä kun tunti on ohi! 

Kävin Toimelan Opistolle viemässä viime kurssien päiväkirjoja tänään ja myös syksylle on tulossa sinne mulle kurssejaNiin alkeisryhmää kuin jatkoakinJa sitten kävin myös lukemassa kurssilaisten antamia palautteita ja voi miten hyvälle mielelle niistä tulinkaanKiitos! Oon mä vaan niin iloinen kun voin tätä työtä tehdä! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti