Sports Lady®

Sports Lady®

5.11.2014

My day



Siis apua mikä kettumagneetti musta on tullut. Tänään taas aamukävelyllä törmäsin tähän otukseen. Siellä se metsässä makasi ja katselimme toisiamme hetken. Antoi ottaa kuvankin :) Mitähän se mua oikein seuraa ja vaanii ;)


Päivän ensimmäinen duuni oli 11.30 ja menin Kumpulaan pitämään Method Putkisto tuntia. Meillä on aivan mahtavan ihana ryhmä upeita naisia, jotka ovat tästä yhtä innoissaan kuin minä. Ryhmän piti olla 10 kerran kurssi, mutta se muuttui vakkariryhmäksi. Jatkan tunteja vielä joulukuussa ja tammikuussa jatketaan taas. Jos olet kiinnostunut kehonhuoltotunneista puoleen hintaan, on ryhmässä vielä pari paikkaa vapaana. Pääset hyvin mukaan vaikka et alusta asti ole tässä ollutkaan.

Marraskuussa mulla on ilmaiset MP Pilates näytetunnit Kumpulassa. Ja ryhmä aloittaa tammikuussa Pilateksen puolelta myös. Se alkaa jo täyttyä, vaikka esittelytunteja ei vielä ole ollut. Kannattaa olla nopea jos mielit mukaan :)

Oon niin onnellinen ja iloinen miten hienon vastaanoton Method Putkisto tunnit ovat saaneet ja miten ihmiset saavat harjoittelusta mielettömän hyödyn. On ihana lukea viestejäjoissa kiitellään miten energisen olon tunneista on oppilaat saaneetOlen jopa yllättynyt itsekin, miten olen tähän hurahtanut. Ja minusta alkaa tulla vähitellen notkea! Mutta on siellä olemassa edelleen se tiukka ope, joka laittaa kahvakuulatuntilaiset kunnolla hommiin. Lapsi tuossa sunnuntain kuulatuntia katsellessa totesi, että "on vähän tiukempi tahti tänään". Oon saanut ihan valtavasti inspiraatiota siitäkun mua on Metodeita ohjatessa korjattu ja olen alkanut kriittiseksi itselleni myös kuulatuntien osalta! Sitä tiukempaa tahtia oli sitten luvassa illalla Snellun koululla, kun vedin vielä pari kuulatuntia. Ja kovaa treeniä todella olikin!


Nyt kuitenkin kotona ja villasukat jalkaan. Ja sitten lähtee illan iloksi vielä epävirallinen raakasuklaanvalmistuskurssi ystävälle. Tunnelmallista iltaa sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti