Sports Lady®

Sports Lady®

12.11.2014

Still alive


Hei teille pitkästä aikaa. En oo ehtinyt päivittää nyt pariin päivään blogia ollenkaan. Mutta en oo teitä unohtanut! Toivottavasti ootte voineet hyvin! Nyt on bloggaamista hieman haitanneet "perusperheenäidin" ja yrittäjän kiireet :) Ekaluokkalaisen saattamista kouluun ja koulun jälkeen läksyjentekoa. Oon kyllä hirmu ylpeä siitä, miten hyvin mun pieni on siellä pärjännyt! Ja ihan kuin hänkin tekee täysillä koulujuttuja, niin mä olen täysillä mukana niissä myös. Ja sitten sitä harrastuksiin vientiä.. No ollaan me molemmat kovia harrastamaan :)

Ja opiskelujuttuja sitä on itselläkin. Aikaa on mennyt aika paljon Method Putkisto tuntien suunnitteluun. Tänään vielä kuulatuntien ja lapsen iltapuuhien jälkeen aloin kirjoittaa puhtaaksi Method Putkisto Pilateksen huomista näytetuntisabluunaa. Nyt se on valmis! Tai huomista varten valmis! Pidän siitä lajista huomenna mun ensimmäisen tunnin näyttöjen jälkeen. Ilmaistunnin Kumpulassa. Toinen MP Pilates ilmaistunti on torstaina 20.11 klo 12.30. Siellä on vielä tilaa. Laittakaa meiliä jos haluatte tulla!

Omat treenikuviot on tavallaan jääneet kesästä. Vaikka miten rennosti vetäisin kahvakuulatunnit, on se kropalle aina sen verran iso rasitus ettei jaksa enää omia treenejä. Oon mä muutamia kertoja kotona jumppaillut mutta kyllä se melkein on jäänyt. Turha yrittää tavoitteellisesti edetä niissä harjoituksissa! Juuri yksi kaveri sanoi, että on niin kateellinen mun työstä kun saan liikkua. Mä taas oon kateellinen niille jotka saa istua ;) Ja jaksaa vielä omat treenit sen jälkeen, kun kroppa ei ole ihan muussia.

Mutta toisaalta treenaan koko ajan myös itse Method Putkistoa. Ja se auttaa todella siihen, että en ole aivan muusina taas kesän alussa. Kun suunnittelen liikkeitä MP:n ja Pilateksen puolelle, tulee itselle toki treeniä. Ja toki myös tunteja pitäessä saan myös itse vähän nauttia venytyksistä ja liikkeistä. Ja toisaalta siinä vaiheessa, kun tänään vedin MP päivätuntia Kumpulassa ja aurinko paistoi ikkunoista, en ollut tippaakaan kateellinen. Mikä autuus antaa kropalle tämä ilo. Eli puolensa ja puolensa.

Yritän pitää viikossa joka päivälle kävelylenkin. Aamuisin en enää tykkää pimeässä käydä, enkä pääse edes niin aikaisin ylös. Aikaerorasitusta kellojen siirtämisestä edelleen ;) Ja siihen kettuun on mukavampi törmätä päivänvalossa. Näen hänet lähes joka päivä. Asuu ihan tuossa meidän talon vieressä varmaan. Hoidan kävelyt lapsen harrastusten aikaan tai sitten jossain välissä päivällä. Tänään oli ihana kävellä, kun paistoi aurinko. Nämä on aina näitä yrittäjän kohokohtia. Ne pitäisi muistaa silloin kun päivät venyy välillä ja liikkumaan ei ehdi itse. Ja kroppa on muusia ja ärsyttää kun ei saikullekaan voi jäädä. Hyviäkin juttuja siis on! Ja paljon! Ja mun ihanat asiakkaat, te olette se suola millä tätä jaksaa tehdä :)

Terveellisistä ruuista meinasi jo jossain vaiheessa tässä syksyllä lipsahtaa vähän sinne suklaan ja muiden melko hiilaripitoisten "lohturuokien" pariin. Pimeys, työt, väsymys.. Mutta uskokaa pois, siihen auttaa tuhat kertaa paremmin noi vihreät smoothiet ja terveelliset salaatit ja muut oikein koostetut ateriat. Vireystaso on aivan eri. Skarpataan ja ollaan hyvällä mielellä! Hyvää viikkoa kaikille ja kuullaan taas pian!

Hugs
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti