Sports Lady®

Sports Lady®

18.11.2014

Tuesday - my superday



Toivottavasti teillä on alkanut viikko hyvin! Kävin eilen polven magneettikuvissa. Tässä oon nyt kolme viikkoa miettinyt joudutaanko polvi operoimaan. Varsin mukavaa yrittäjälle, jolla kroppa on työkalu. Oon yrittänyt työntää ikävät ajatukset mielestä, mutta ei se helppoa ole..

Eilen ei huvittanut kirjoittaa blogia, ei huvittanut mikään urheiluun liittyvä. Niin paljon harmitti ja pelotti toi polvi. Tiistaipäivään tarvittiin energiaa ja eilisen latasin sitä kotisohvalla kirjaa lukien ja unohdin hetkeksi kaiken sporttailun. Aamu alkoi ennen kasia kun auto starttasi kotipihasta ja 8.45 alkoi kuulatunti. Sieltä ohjaamaan asiakkaita salille, yhden asiakkaan kanssa käytiin kävelyllä, sitten tapaaminen kirjanpitäjän kanssa, toinen kuulatunti ja illan Kuntoremontti ryhmät. 12 tunnin työpäivä ja ihanasti sitä sai virtaa mun ihanilta treenattavilta! Kuntoremonteissa oli vika tapaaminen ryhmien kanssa ja tehtiin oman kehon painolla treeniä. Tarkoittaa myöskin tämän vuoden viimeistä supertiistaita eli 12 tunnin settiä!


Kisahallilla - kiitos Jarnalle kuvasta
Sitten se lääkärikin vihdoin soittisopivasti kun työpäivä oli pulkassaPolvessa on vauriota ja katsellaan vielä tuleeko siitä polvi vai eiJoulukuun puoliväliin astiMä olen viimeiseen asti kaikkia lääkkeitä ja leikkauksia ja muita vastaan ja haluan uskoaettä saan sen kuntoon vielä! En kuitenkaan aio pelleillä terveyden kanssa eli niin tehdään kuin tohtori parhaaksi näkee! Kaikki nämä kolme viikkoa ajattelin ja uskoinettei sieltä mitään löydymutta ikävä kyllä löytyi. Näillä mennään ja pitää vain pitää lippu korkeallaPahemminkin voisi olla. Aikalisä siis ja katsellaan vielä muutama viikko ja toivotaan parasta

Kuitenkin mukava päivä ja olen onnekas kun saan päivän aikana tavata niin monia ihania ihmisiä! Kyllä mä mun työstä vaan NIIN tykkään <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti