Sports Lady®

Sports Lady®

13.2.2015

Loppusuoralla



Mun aikaa on lähiaikoina vienyt Method Putkisto opiskelujen loppurutistukset töiden lisäksi. Siksi blogissa on ollut hiljaisempaa. Vuosi sitten alkuvuodesta yritin jaksaa kaikkea ja blogi päivittyi päivittäin. Nyt olen joutunut priorisoimaan. Harmittaa, sillä tykkään kirjoittaa. Mutta tavallaan on ollut hyvä keskittyä nyt tähän. Ja nyt mun kynä on sauhunnut studioilla. Yli neljä vuotta se on sauhunnut kuitenkin päivittäin täällä! Tämä viikko on mennyt täysin töissä ja nukkuessa ja opiskellessa!

Eilen olin päivän aikana observoimassa 6 tuntia MP Studioilla ja siihen yhdistettynä oma työpäivä.. 14 tunnin setti. Illalla olin 4 tuntia Malmin Studiolla. Anne Hirvonen on aivan ihana ohjaaja (ja yksi mun kouluttajista) ja Malmin MP Studio mitä upein. Mahtavat Feng Shuit. Method Putkisto ja MP Pilates -tuntien välissä oli tasapainotunti laudan kanssa. Siihen osallistuin myös itse.


Ensi viikko on hiihtolomaa monella. Mulla töiden osalta vähän hiljaisempaa. En kuitenkaan lomaile vaan keskityn nyt täysillä loppunäyttöihin, jotka on viikon kuluttua. Viikonloppu menee niin ikään opiskellessa. Mutta nautin siitä ja on mahtavaa käydä observoimassa ja avustamassa! Siitä oppii tosi paljon! Mutta teille jotka lomailetteniin ihanaa lomaa ja nauttikaa!

Laitan teille jakoon yhden ihanan reseptin, erityisesti teille jotka välttelette maitotuotteita. Ajattelin viikonloppuaamuna nauttia tätä herkullista cappuccinoa.

Pakko vielä loppuun todetaettä lopulta on ollut taas hirmu hyvä viikko. Lapsi lähti isänsä kanssa lomareissuun, ja mulla oli tottakai aivan kamala ikävä ja huoli miten pärjää ekaa kertaa lämpöisessä lomalla ilman äitiä, mutta eiköhän ne siellä pärjää. Käänsin alkuviikon kurjat fiilikset samantien päinvastaiseksi ja ajattelen, että mä saan keskittyä nyt kunnolla opintoihin! Ja mulla on niin ihania asiakkaitaettä on ilo tehdä tätä työtä! Ja kyllä te taivutte mihin vainSellaisia suorituksia on täälläkin viikolla saanut todistaaettä huh huh! Ja oon myös NIIN fiiliksissä tästä Method Putkisto opiskelusta ja ohjaamisesta tällä hetkellä! Eli todella hyvillä fiiliksillä viikonloppuun! Tsekatkaapas lähimmät Method Putkisto Studiot! Niissä on huomiselle kaikkea mukavaa ystävänpäivätarjousta ja -tempausta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti