Sports Lady®

Sports Lady®

27.6.2018

Lomafiilistä ja uusia treenivaatteita


Laitetaankin pitkästä aikaa vähän hömppäpäivitystä. En ole tosi pitkään aikaan blogiin laittanut mitään ostoksia, mutta näistä on pakko hehkuttaa teillekin. Oysho on ollut ainakin mulle ihan tuntematon merkki, ja löysin muutaman tosi ihanan treenivaatteen Barcelonan kentältä. Olin yllättynyt miten edullisia ja kivoja vaateet olivat kun tarkemmin liikkeessä niitä katsoin ja sovitin. Trikoot alle kolmekymppiä, ja topitkin edullisia. En tiedä kyllä miten ne pesussa ja käytössä kestävät. Sen näkee kohta. Hyvät ne ovat ainakin päällä.


Reissussa on ihana olla, mutta kyllä se arki vaan on parasta. Tai nyt en voi sanoa arki, sillä olen lomalla :D Mutta kotona oleminen ja lapsen kanssa oleminen. Ja loma on ihanaa. 


Olen tosi kiitollinen siitä missä asutaan. Pääsen suoraan ovesta luontoon ja miten upeaa oli lenkkeillä reissun jälkeen kotihoodeilla. Metsä tuoksui ja linnut lauloi. Oli myös ihana nukkua omassa sängyssä ja päästä omien ruokien pariin.


Tänään itse asiassa olisi vähän töitä kuitenkin luvassa, sillä tapaan mun puolen vuoden PT-paketin ottaneen asiakkaan. Hänellä on ollut aivan huikean upea edistys ja miten onnellinen ja iloinen olen hänen puolestaan. Puoli vuotta meni nopeasti ja ne tulokset mitä sen aikana saavutettiin oli kyllä jotain aivan loistavaa. Puolessa vuodessa voi saada itselleen ihan uuden kropan ja elämän. 

Aurinkoista päivää <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti