Sports Lady®

Sports Lady®

26.1.2013

Kiitos CocoVi Bar


Eilen oli mun läksiäiset CocoVi Bar'sta. Aloitin kokopäivätoimisena Sports Ladyna tammikuun alussa ja uusi lehti kääntyi mun elämässäTytöt oli tehneet mulle hienon kortin ja syötiin aivan taivaallisen hyvää suklaata mitä Heidi oli tehnytSitten Navy Jerry'ssä istuskeltiin hetki ja Villekin ehti meitä moikkaamaan! Ilta meni rauhallisesti ja olin ajoissa kotona ja ehdin katsoa vuokraamaani leffaakin vielä!


Syyskuussa 2011 olin ensimmäisen kerran CocoVi Bar'n tiskin takana ja minut laitettiin sinne haastattelumielessä kokeeksi kuinka selviydynVille (alemassa kuvassa) oli silloin töissä,  ja häneltä ensimmäisenä aloin kysellä miten mikäkin asia tehdään ja mitä missäkin purkissa onTai mitä vaikka "Valkoinen Norsu" -smoothieen laitetaanOli yksi huipuimmista iltapäivistä ja sitten onneksi vielä sain työn.

Lokakuussa 2011 aloitin myymäläesimiehenä/ravintolapäällikkönä CocoVi Bar'lla ja superfoodien ihmeellisessä maailmassaJa miten paljon olen sinä aikana oppinut niin foodeista kuin kaikesta muustakin ravitsemukseen liittyvästä ja elämästä nyt yleensä! Mulla on ollut ilo tutustua Suomen huippuihin tällä alalla ja kyselemällä oppii aina paljonBaarilla käy myös aivan upeita tyyppejä ja teidän ihanien asiakkaiden kanssa on käyty niin monet hyvät keskustelut! Sitten on Ruohonjuuren ihanat ihmiset ja CocoVi Bar'n oma ihana jengiTe ootte (niin nykyiset kuin baarin entisetkin työntekijät) aivan huippuja kaikkiFiksujareippaitalahjakkaita ihmisiä ja niin mukaviakin vielä <3

Kiitos teille kaikille ihanille ja me nähdään vielä onneksi! 

XoHanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti