Sports Lady®

Sports Lady®

15.1.2013

Painonpudottajan henkinen valmennus - ilta Eevin kanssa



Sain NLP-Opiston "Painonpudottajan henkinen valmennus" -verkkokurssin itselleni käyttöönKiitos Eevi! Tämä tuli kuin tilauksesta sillä sen lisäksi että koutsailen muita painoasioissa tiristelen myös itse muutamaa kiloa pois. Painonpudotus on aina tunteita herättävä asia ja meitä kaikkia kiinnostava tottakai.

Ensimmäiseen osaan kuuluu kurssikirjanen tehtävineen, valmennus video sekä Syvään Uneen -äänite. Kurssin voi aloittaa vaikka heti, linkit tiedostoihin tuli ensimmäisen sähköpostin mukana. Suosituksena oli että aloitan katsomalla valmennusvideon. Nyt olen jo saanut kaksi ensimmäistä meiliä ja vasta tänään ehdin perehtyä aiheeseen!

NLP on mielenkiintoista painonpudotuksen kannalta. Mitä meidän pää tekee kun järki sanoo että painonpudotus on helppoa? Syöt vain enemmän terveellisesti ja oikein ja liikut oikein? Helppo juttu sanoo jokuToinen sanoo että helpommin sanottu kuin tehtyMonet valmentajatkin sanovat että painonpudotus on helppoaTeet vain niin kuin sanotaanKröhöm. Laiska ihminen ja huono itsekuri jos painonpudotus ei onnistu. Niinkö? Mä en ole koskaan allekirjoittanut tätä väitettä ja nyt todella innolla taas pureudun NLP'n ihmeelliseen maailmaan.

Ja hei vielä voi osallistua arvontaan! Hässäkkäaikataulujeni vuoksi olen unohtanut arpoa tämän upean palkinnon ja nyt annan aikaa teille osallistua vielä tämän viikon! Tästä pääset katsomaan ohjeet kuinka voittaa tämä kurssi itsellesi! Good luck!

Mutta nyt video pyörimään ja ilta Eevin kanssa alkakoon! Nyt mulla on aikaa istahtaa tunniksi alas! Jes! Teille raportoin ja kerron enemmän valmennuksesta kun pääsen siinä eteenpäin!

6 kommenttia:

  1. Tää vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Olen saanut itse paljon apua ja työvälineitä NLP:stä.

    VastaaPoista
  2. Tää on! Sama juttu! On hyvä oppia ymmärtämään ihmismieltä sillä sieltä se kaikki lähtee!

    VastaaPoista
  3. Minä en koskaan dieettaile, paitsi nyt :)

    4. pvä menossa ja mulla ei tee mieli herkkuja ja makeaa!!!!!!

    ennenkuulumatonta! mutta se on niinkin yksinkertaista, että kun nyt syön tarpeeksi kasviksia ja oikeaa ruokaa sekä protskua, ei nälkä ja sitä kautta herkkuhimo pääse yllättämään!

    Tämä on meikäläiselle iso oivallus :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hienoa!

    Aika yksinkertaista tosiaan :) Mulla sama juttu kun oon kiinnittänyt extrahuomiota että syön tarpeeksi kunnon ruokaa ja reilusti kasviksia niin ei tee mieli mussuttaa! Siis mun joka olen niin makean perään! Ihanaa! Ja hyvä olo!

    VastaaPoista
  5. Ei anna liittyä ainakaan tuon linkin kautta..
    Samin koulutuksessa olen päässyt kurkkaamaan NLP-saloihin.
    Selitys monelle asialle ja auttaa myös painonhallinnassa.
    Kiloja on jälleen kerran runsaasti tiputettavana eli kolmas kerta toden sanoo.
    Laitatko linkin mitä kautta pääsee seuraavaamaan kirjoituksiasi?
    Kiitos :)

    VastaaPoista
  6. Moi Tuija!

    Kyllä linkin pitäisi toimia ja se vie toiseen blogitekstiin missä ohjeet kuinka osallistua!

    Eli sun pitää rekisteröityä blogin lukijaksi (vasemmassa sivupalkissa lukijat osan vieressä "liity" painike)

    Sami ja Eevi ovat kyllä aivan huippuja! Tsemppiä sulle tosi paljon projektiin

    VastaaPoista