Sports Lady®

Sports Lady®

17.10.2015

Rakkauskirjeitä ja Disneyn prinsessana, Messupäivä 2


Eilinen messupäivä oli melkoista juoksemista ja illalla mä sitten kotona fiilistelin kaikkia ihania ihmisiä ja päivän tapahtumia. Päivitin somea ja uni ei sitten tullut millään. Ja heräsinkin vielä tosi aikaisin tänään. Yleensä nukun 8-9 tuntia, mutta nyt yöune jäin vain viiteen tuntiin. Argh! Aamulla tuntui, että keho todella kaipaa hyvää ravintoa ja päätin pyhittää tämän päivän kehon ja mielen ravinnolle. Rakastaa itseäni, sillä "...the rest will follow".

Aamupalapöydästä löytyi vakkari tuorepuuroni, jonne laitoin Kärkkäisen chia-siemeniä. Jos ette ole käyneet siellä vielä ostoksilla niin käykää. Kilohinta on todella edullinen. Puuron joukkoon lorautin Bulletproofin Brain Octane öljyä ja maustoin Madagaskarin vaniljalla. Puuron alla on mansikoita ja pällä mulpereita ja kuivattua inkivääriä. Niitä toin reissusta. Lisäksi tein vihersmoothien (pinaattia, kurkkua, vettä, jääpaloja, suolaa ja sitruunaa). Sitten näiden kanssa vähän sienikahvia ja E3 AFA- ja RenewMe! -valmisteet. Johan piristyi olo! En halua edes miettiä miltä tuntuisi sen jälkeen, jos söisin aamupalaksi lasillisen sokeroitua tuoremehua ja paahtoleipää..



Kun messut sitten aukesivat, menin ensimmäiseksi Remingtonin osastolle. Siellä Mariela Sarkiman Beauty Team loihti mulle kikkurat päähän, "piippiraudalla" josta tulee höyryä. Se on paljon hellävaraisempi kuin tavallinen kiharrin. Suuri kiitos :)



Kiharan lettini kanssa jatkoin kävelyä ja lopulta eksyin melkein viereiselle osastolle takaisin. Ihania hiuspantoja, jotka pysyy. Niissä on samettipinta toisella puolella ja sain itselleni sekä sportti- että juhlaversiot. Kiitos :) Näistäkin tulee vielä juttua. Mulla on ärsyttävän lyhyet hiukset edestä, joten ne ei ikinä pysy kiinni kun pidän tunteja. Jospas tää panta-asia mut pelastaa :D Oli tosi tosi kivoja! Suosittelen näitäkin. 




Panta-osaston vieressä oli Jane Irredalea maahantuovan yrityksen, Estelinan, osasto. Tykkään ihan hulluna Jane Irredalen meikeistä ja mulla on niitä aika paljon itsellä käytössä. Osastolla meikkejä tekivät tänään Raili Hulkkonen ja Hannele Herttua. Pari meidän VIPpi bloggaajaa sai niin ihanat meikit täältä eilen, että pakkohan munkin oli tänne mennä kauniiden kasvojen toivossa. Eilen höpöttelin siellä pitkän tovin. Ja tänään sitten uudelleen osastolle. Hannele on aivan huipputaitava ja tunnen hänet muutaman vuoden takaa. Oli tosi tosi IHANAA nähdä pitkästä aikaa ja jutskailla. Ja sain niin kivan meikin. Kiitos ihana <3 Sitten törmäsinkin kaveriin, joka totesi että olen kuin suoraan häistä tai Disneyn prinsessa. Sellainen olo mulla kyllä olikin. Oli hiuspantaa ja meikkiä ja kiharaa. Ihanaa olla vähän nättinä ja erilaisessa lookissa kuin yleensä. Prinsessamekko vain puuttui, mutta ihanat nää Biancaneven vaatteetkin on. Sopii prinsessalle. 



Lounasta CocoVin Baarissa. Kakkua ja smoothie. Kiertelin vielä vähän, kun odottelin mun joogatunnin alkua. Foodinin osastolla oli kookosmannaa ja sitä en oo aiemmin testannut. Tuntuu, että kaikki siitä puhuvat. Mä olen ollut pikkaisen "purkkipimennossa", enemmän keskittynyt oikeaan ruokaan niin kuin eilen kirjoitin. Mutta on eriasia, kun saan putelin ja mulle kerrotaan mitä se on ja saan esittää kysymyksiä. Kuin se, että saan sellaisen vaikka blogin kautta postissa. No kookosmannaa ja kaakaopapuja lähti mukaan. Ne piristävät aina niin mahtavasti. Boom!




No sitten sinne joogatunnille. Skippasin aamun Broga -tunnin, olin jotenkin niin väsynyt. Ja Kyllin tunnillekin mennessä oli hieman väsähtänyt olo. Mutta se niin kannatti! Se millaista mielen ja hengenravintoa, hauskuutta ja iloa tältä tunnilta saikaan. Kylli on ihan hervottoman hauska ja huippu persoona. Juuri sellaista pitäisi enemmän tässä suorittajien ja "paskanjäykkien ihmisten" luvatussa maassa olla. Iloa, huumoria ja itsensä rakastamista ja myös itselleen nauramista ja itsensä hyväksymistä. Maanläheisyyttä. Tykkäsin ihan valtavasti. Ja vaikka tunti ei tietenkään ole autenttinen studiolla pidettävien tuntien kanssa (messualueen höly, kokolattiamatto, ilmanvaihto, pieni tila...), sai siitä jonkinlaista tuntumaa. Liikepankkiin sain itselle myös hyviä, uusia liikkeitä. Ja siis se mitä mielikuvia tai millaista ohjauskieltä Kylli käyttää, tykkäsin aivan valtavasti. Vaikkapa se, että avataan kädet auki oikein isosti ja ajatellaan miten valtavasti rakastetaan ja annetaan rakkautta. Kirjoitetaan rakkauskirjeitä, jopa niille "kusipäille". Repeilin niin monta kertaa tunnin aikana, että taisi meikit vähän valua poskille. Ei saa olla aina niin vakavaa!

Ja tunnin jälkeen oli niin hyvä fiilis. Tunti päättyi joraamiseen. Ja vapaasti sai tanssia ja bilettää ja mähän pistin menemään eturivissä. Kiharakampauksessani ja värikkäissä vaatteissa :D Mutta sen huomasi, miten moni ei "kehdannut".. Liikkuminen ei ole enää niin helppoa kun kukaan ei sano mitä pitää tehdä. Mä nyt oon tällainen hullu jorailija, joten mä vain nautin. Eikä mua kiinnosta tai hävetä mitä muut ajattelee. Näytin varmaan tosi pöllöltä siellä :D Sen luovan hulluuden on kiitos kyllä kotikasvatuksen, mutta myös Marco Bjurströmin loistavien tanssituntien missä kävin vuosia. Ilman niitä ei olisi pää pysynyt kasassa silloin... Mutta siis tää, mahtava juttu! Jos kävisin joogassa, kävisin varmaan Kyllin tunneilla. Kiitos. Tällaisia tyyppejä lisää. Pitää viedä joku mun ihanista, samanhenkisistä ystävistä joskus Shantiin. 






No joogan jälkeen olin ihan töttöröö eikä paljon jaksanut enää messuilla kiertää. Hetken yritin, mutta mieli oli jossain muualla. Ajelin kotiin ja ajattelin, että laitan vielä pari tuotetärppiä teille jos menette huomenna. Mä menen puolilta päivin. 



Denovan tuotteita olen testaillut mun loman aikana ja ne on tosi tosi kivoja. Ne löytyvät isolta osastolta, joka on heti portaiden alapäässä kun tullaan sisään eteläiseltä sisäänkäynniltä. Samalta osastolta löydät noita ihania Ziajan tuotteita. Ja ne Eko Pharman tuotteet. Niitä kannattaa messuilta hankkia. Se osasto on aika loppupäässä kosmetiikkapuolta. 


Joogafestarialueen vieressä on kirjakauppa ja sieltä ostin kolme kirjaa. Joku totesi mun selän takana, että täällä myydään vaan hippikirjoja. Mutta hippi mä varmaan vähän olen näiden juttujeni kanssa. Reissussa luin "Luo haluamasi elämä" -kirjan sekä Taivas+Helvetti 3. osan ja aloitin mun faijan suomentamaa kirjaa, joka kertoo addiktioista. Se on vielä kesken (aika raskasta luettavaa), mutta sen kun saan päätökseen aloitan näistä. Läsnäolon voiman olen lukenut itse asiassa kyllä monta kertaa, mutta hukkasin kirjan jonnekin. Oli ihan orpo olo, kun sitä ei ollut mutta nyt mulla taas on kirja. 


Ja tänäänkin oli niin ihanaa nähdä tuttuja. Tuun niin iloiseksi, kun näen ihania ihmisiä. Ja oon niin kiitollinen tästäkin päivästä. Kiitos kaikille. Olen ja elän ja hengitän ja kaikki on elämässä paremmin kuin hyvin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti