Sports Lady®

Sports Lady®

7.10.2015

Luonnonläheistä sporttailua ja ruokakuvia



Treenien virkaa on tällä viikolla toimittanut kävelyt sekä venyttely. Kahvakuulaa ja Pilatestakin olen tietty vetänyt, mutta jo tässä vaiheessa syksyä huomaan sen, ettei kroppa jaksa enää omia treenejä kun valmennuksia ja tunteja on paljon. Sen takia odotankin huomista tosi paljon, kun mun lento lähtee illalla kohti Marbellaa. Lomalla aion vain olla. Kävellä, uida, lukea ja käydä salillakin jossain vaiheessa lomaa. Haluaisin myös käydä Sevillassa ja Gibraltarilla. Lähden reissuun taas yksin :) Lapsi on syysloman isällään, joten karkaan reissuun itsekin. Mutta mikäs täällä Suomessakaan ollessa kun on ollut näin hienot kelit. Oon käynyt uimassa Kuusijärvellä joka toinen päivä. Sinne ajaa kuitenkin meiltä tosi nopeasti. Nopeammin kuin Helsingin uimapaikkoihin, vaikka se on Vantaalla. Eilen olin illalla uimassa vielä tuntien jälkeen. Vesi oli 9 asteista. Tällaisia mun treenit, melko luonnonläheisiä :D Naurettiin eilen kaverin kanssa, että onko se talviuinti muotia vai onko musta tullut keski-ikäinen. Pitää hankkia uimakengät ja hanskat. Seuraavaksi varmaan saunahattukin :D  



Vielä noita eilisiä ruokia, joista postailin valmisteluja.. Tässä muutama niistä lopullisessa muodossaan. Letusta on hiiri käynyt haukkaamassa näköjään palan ;) Mun oli ihan pakko maistaa sitä ennen kuin kippasin täytteet päälle. Letun päällä on partajugurttia, bulgarianjugurttia. Ja mansikoita.


Lohelle tein samaisesta jugurtista soosin. Sinne joukkoon vähän limeä, pippuria ja suolaa. Salaatin kanssa gluteenitonta näkkäriä ja avocadoa. 



Ja tänään sitten aamulla tällaista taas. Nyt kaurahiutaleet ja chia on tekeytyneet yön yli makeuttamattomassa mantelimaidossa. Aamulla joukkoon suolaa ja vähän koristeita päälle. 



Tämä ja huominen vielä töitä ja torstaina illalla sitten viikon lomalle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti