Sports Lady®

Sports Lady®

30.5.2016

Monday vibes & I love me



Nyt on kyllä kesä parhaimmillaan. Mä oon niin fiiliksissä ulkonaliikkumisesta. Ostin Stadikalle/Kumpulaan 10x lipun ja se on kohta käytetty. Ois vaan pitänyt ottaa se kausikortti. Fillarointiin oon myös saanut inspiraatiota. Mun pitäisi enemmän sitä treenata, huomaa että tarvisee vähän kovempaa aerobista treeniä. Ylämäissä kiihdytän vauhtia, mitä raskaammaksi menee vaikka mua ne ärsyttääkin. Mutta eilisen jälkeen oli niin hieno fiilis. Pyöräilyä tuli uintireissulla melkein pari tuntia. Pyörällä on muutenkin kiva vain hengailla ja katsella mitä kaupungissa tapahtuu. Vaikka Kumpula on meitä lähempänä ja se lauantaina juuri avattiin, aion tälläkin viikolla pyöräillä stadikalle koska sinne tulee pidempi fillarointi. Vaikka sitä itse on kova liikkumaan, niin ammennan jatkuvasti inspiraatiota omaan tekemiseen ystäviltä ja lähipiiristä. Joku on kova juoksemaan, toinen hyötyliikkumaan ja kolmas taas ui/vesijuoksee säännöllisesti. Fillarointia aion lisätä omaan liikkumiseen ja lupaan liikkua pyörällä jokaisen työmatkan tällä viikolla, mitkä eivät kuulien roudausta vaadi.





Kahvakuulatunneilla ja asiakkaiden treenien kanssa on ollut aivan mieletön meno viime viikkoina, kun on oltu paljon ulkona. Tällä hetkellä mä rakastan mun työtä ehkä 200 % enemmän kuin ikinä. Miksei Suomen kesä voi olla pidempi? Nautitaan nyt kuitenkin tästä. Kivaa viikkoa kaikille!


Niin ja ilokseni voin nyt myös julkistaa myös sen asian, että olen lokakuussa jälleen yksi I Love Me -messujen 11 VIP bloggaajasta. Lokakuun messuista tulen kirjoittelemaan syksymmällä ja tiiviisti tottakai mukana messutunnelmassa. Jee! Mahtavaa olla mukana jälleen. Niin huippukivoja muita bloggaajia ja mahtava meininki kyllä messuilla viimekin vuonna. Messut ovat pohjoismaiden suurin kauneuden, terveyden, trendien ja hyvinvoinnin tapahtuma.


"I love me and the rest will follow"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti