Sports Lady®

Sports Lady®

22.9.2016

Voi kommentti!


Toivottavasti teillä on ollut hyvä viikko. Mun oli pakko vielä palata tänne kirjoittamaan. Olen parannellut vilustumista eilisen ja tämän päivän. Eilen aamupäivän jälkeen kotiin tullessani olin aivan dööd. Mittasin kuumeen ja oli lämpöä. No yritin levätä niin paljon kuin lapsiperheen äiti nyt levätä voi, ennen illan tuntia. Tänään oli onneksi päivä vapaa ohjauksista ja vain illalla tunti. Oli mahis levätä. Oon vetänyt tänään kahdet päikkärit, pysynyt ruokavaliossa (vaikka nyt täytyy myöntää että tekee hulluna mieli jotain hyvää!) ja juonut paljon vettä. Niin ja käynyt vetämässä illan tunnin. Ja olen hengissä ja olokin on jo ok. 

No tänään on ollut aikaa säätää blogin asetusten ja nettisivujen kanssa. Ja mitä huomasinkaan! Vaikka kuinka monta julkaisematonta kommenttia. Te varmaan olette ajatelleet, että kyllä on ihme Hanna kun ei kommentteja julkaise. Ja mä olen ajatellut, että onpa ihme kun kukaan ei kommentoi. Kommenttien tarkistus on jotenkin mennyt päälle, mutta niistä ei ole tullut mitään ilmoitusta minulle, kun olette laittaneet kommentin. Voi pahoittelut ja nyt osa kommenteista on julkaistu ja lupaan vastaillakin. Ja poistin niiden tarkistuksen. Jälleen kerran. Eli vapaata keskustelua todellakin toivotaan tänne. 


Hyvää yötä ja nyt nukkumaan!


Snapchat @sportsladyh
Instagram @sportsladyh
Twitter @sportsladyh
Facebook

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti