Sports Lady®

Sports Lady®

27.11.2012

FIR Infrapunapussi ja muuta hyvinvointikotkotusta

Pakuriteetä on mennyt monta kupillista tänään
Mä olin jotenkin tyystin unohtanut mun hyvinvointipussin enkä viime kevään jälkeen ole sitä käyttänyt. Täältä voit lukea vuoden takaisia kokemuksiani siitä. Tänään voisi olla taas hyvä päivä ottaa pussi käyttöön. Parasta on asentaa se olohuoneen lattialle ja samalla katsoa telkkaria. 

Varasin Kauneushoitola C'mon'sta suihkurusketuksen ennen meidän reissua. Ehkä vähän turhamaista, mutta näyttää vähän edes paremmalle kun ei ole täysin valkoinen reissun ekoina päivinä... Facediilillä oli kaksi rusketusta tosi edulliseen hintaan ja otin mulle ja Birgitalle ne molemmille. Tässä samaisessa kauneushoitolassa oli tuo sama hyvinvointipussi kuin minulla ja heillä tunnin hoito kustantaa 35 euroa. Mulla on siis tänään luvassa oma kotispa ja tässä vielä vähän pussin hyötyjä:


Edistää kehon hapetustoimintaa, joka estää rasvan varastoitumisen sekä edistää yleistä hyvinvointia
Kiihdyttää hikoilua, joka hajottaa ja poistaa ihonalaista rasvaa
Kiihdyttää solujen toimintaa ja saa aikaan ihon parantumista sekä painon tippumista
Aktivoi kehon toimintaa, joka edistää hormonitoimintaa ja poistaa epäpuhtauksia kuten raskasmetalleja
Antaa energiaa, joka kiihdyttää aineenvaihduntaa
Poistaa väsymystä
Fyysistä terapiaa lihas- ja hermostovaivoihin. FIR tasapainottaa hermotoimintaa helpottaen kipuja lihaksissa
Poistaa kipuja ja helpottaa tulehduksissa
Ehostaa solujen uudistumistoimintaaja estää verisuonien tukkeutumista
Uudistaa hermosoluja palauttaen tunnon ja lihasten toiminnan


Täältä voit lukea vielä lisää pussin hyvistä ominaisuuksista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti