Sports Lady®

Sports Lady®

1.11.2012

Ratsastuskamat vintiltä - paniikki nousee

Kaivoin vintiltä mun saappaat (hmm 20 vuotta vanhat?) ja ne ei kyllä ihan primakunnossa oleLöytyi myös yhdet MaNu'n ratsastushousut ja hanskat jotka onneksi oli säästänytSaappat ois ihan ok mutta ne ei mahdu mulle enää (masennus)Nää alla olevat B Vertigon saappaat ois aivan huippuihanat! Mitä tykkäätte?


Uuden kypärän hommasin Horse Showsta ja se saa nyt olla aluksi tuollainen edullisimmasta päästä oleva versio (39 eur)Mutta sitten tää takki oli aivan must have (myös Horse Show'n tuliaisia)Takin rintamukseen voi vaihtaa logon tilalle oman maansa lipun 

Arvatkaa jännittääkö mua aivan älyttömästi huominen? En oo ollut hepan selässä 15 vuoteen kuin kolme kertaaEnsimmäinen kerta oli kun kävin ratsastamassa mun vanhalla hepalla jonka olin myynyt KirkkonummelleToinen kerta oli jossain lomareissulla missä juttelin yhden kamelin omistajan kanssa ja hän kertoi omistavansa myös hevosiaHeitin tsoukilla voisko sen hevosen tuoda tänne biitsille kun olen aina halunnut ratsastaa tukka hulmuten merenrantaa pitkinPuolen tunnin kuluttua mulla oli siinä heppa ja sitten mentiin! Ja kolmas kerta oli Yyterin ratsastuskoululla nelisen vuotta sittenJotenkin tuntui meno niin vaikealta tunnilla että luovutin ja löin hanskat tiskiin sen kerran jälkeenHyvä kun sain potkittua laukannostonkaan omalla vuorollani ja hevonen huiteli minne sattui ja yritti heittää minut jatkuvasti selästäänHeheMasentavaa ihmiselle joka on hypännyt 110cm esteratoja ja kisannut kenttää omalla hevosellaKatsotaan miten käy huomennaTunti on 5-ottelijoiden joukkueen valmennustunti ja menen sinne joukkoon irtotunnille. Olen tosi tyytyväinen jos pääsen selkään ja pysyn siellä koko tunnin. Siinä tavoitetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti