Sports Lady®

Sports Lady®

25.2.2013

LPG hoidossa - nopeuttaa palautumista ja tehostaa imunestekiertoa


Olen aiemminkin kirjoitellut LPG hoidosta ja sen tuomista eduistaTäältä voit lukea siitä edellisen postaukseniEi olisi voinut parempaa ajankohtaa hoidolle olla kun kroppa oli hieman romuna viikonlopun laskettelusta (hoito palauttaa lihaksia 30% nopeammin) ja ehkä myös jonkinlaista turvotusta oli havaittavissa (LPG hoito parantaa imunestekiertoa).

Yleisilmeen parantamiseen sekä palautumiseen otin jo eilen kaikki konstit käyttöönPaljon vettäKoti spa -laitteella kasvohoito aamullaIllalla FIR hyvinvointipussiaJa tänään sitten Minnan hoitolassaEn mä nyt varmaan niin painajaiselta näyttänyt sunnuntai-aamuna mutta kyllä se vähän nukkuminen ja viininjuonti tekevät tehtävänsä jossain määrin?


Nyt olo on mitä loistavin Minnan käsittelyn jälkeenSuosittelen kokeilemaan!

MNBW Beauty & Wellness sijaitsee nykyään Yrjönkadulla Medstep HyvinvointikeskuksessaJa tässä samaisessa paikassa on niin ikään loistavan Seijan vastaanotto missä olen käynyt urheiluhieronnassa ja lymfahieronnassa.

Mitkä on teidän parhaat konstit kaunistaumiseen jos viikonlopun jälkeen ei ole ihan parhaimmillaan?



5 kommenttia:

  1. Mahtavuutta noi kaikki hoidot. Olen kerran käynyt LPG hoidossa ja tykkäsin! Pussia tai koti spaata en ole koskaan kokeillut. Ihania ylelisyyksiä ovat varmasti. Toivon, että pääsisin itsekkin joskus kokeilemaan.

    Mun hoidot ovat olleet jo reilu 20 vuotta samat, kehonhoitosuolaa ja saunaa. Suola poistaa kuona-aineita kehosta ja sauna tehostaa sitä :) Kyllä mä vielä saan lisäksi muitakin hoitoja, sitten kun on niiden aika.

    Ihanan kaunis olet, ei häivääkään rankasta viikonlopusta!!

    VastaaPoista
  2. Kehonhoitosuola kuulostaa loistavalle! Mistä olet sitä hankkinut ja onko niitä olemassa jotain erilaisia? Pitäisi itsekin kokeilla varmaan!

    Tuo pussi on kyllä ihana, sain sen vuosi sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eila Hellgren tuo MeineBasea maahan. Nykyään sitä saa apteekista ja Stockaltakin. Multakin sitä voi ostaa :-) Blogissani on suolailusta juttua. Kandee käydä lukemassa :-)

      Poista
  3. Mä olen missannut ne tekstit mutta käyn lukemassa! Kuulostaa loistavalle!

    VastaaPoista
  4. Tässä linkki: http://minnaoinaala.blogspot.fi/2012/03/miten-saat-ihosi-kuntoon-ja-vahennat.html

    Ole hyvä ja mahtavaa päivää :)

    VastaaPoista