Sports Lady®

Sports Lady®

26.7.2013

Friday


Lounaaksi tänään broilerinfile ja sen kanssa salaattiatomaattiavesi/öljy seoksessa keitettyä parsakaalia ja 5 valkosipulin kynttä. On muuten tosi hyvää! Koittakaa! Kattilaan vettä ja sinne öljyä (mä laitoin pari ruokalusikallista mutta parempaa tulee jos laittaa paljon enemmän).  Sinne joukkoon parsakaalia ja 6 valkosipulin kynttä paloiteltuna. Keventäjän annokseen ei kannata paria ruokalusikallista enempää laittaamutta jos haluaa oikein hyvää niin sinne vain kunnolla pullosta loraus

Kaikki meni ja toivottavasti kanssatreenaajat ei kohta salilla pyörry (söin nimittäin ne valkosipulitkin tottakai)Jalat on ihan muusina siitä parin päivän takaisesta jalkatreenistä ja eilen joogassakin tuntui tosi tukalalta monet asanatJoogan lisäksi tuli fillarointia eilen vielä aika paljonniin jos ne nyt tänään saisi vähän huilataPientä hyötyliikuntaa tosin tuli jo tänään aamupäivällä kun kävelin Eevalta hakemaan mun fillarin ja sitten kävin asioilla pyöräillen


Instagramiin postasin kuvan "viikon kynsistä"Mä oon niin tyytyväinen kun mulla on se oma uuni ja lakatNyt reilun viikon jälkeen (no joo siinä oli paljon uimista ja aurinkoa) kynnet olivat ihan muusinaMutta nyt on taas hienot hetken aikaaPari viikkoa ne maximissaan mulla pysyy hyvänä!



No nyt rupesi taas paistamaan aurinko! Taidan mennä sittenkin uimaan! 
Ihanaa viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti