Sports Lady®

Sports Lady®

28.7.2013

Tuomarinkylän Kartanolla


Mä olen totaalisesti missannut tän upeen paikan! Tai olen mä nuorena ollut täällä kenttäkisoissa mun hepan kanssaSen jälkeen ei ole tullut käytyä Tuomarinkylässä lainkaanHyvä kun tänään pääsin tänne! Ihan mielettömän kaunis paikka ja kartanon ravintolan terassilla voi varjossa nauttia lounasta.



Ja tää sisustusliikehän oli mulle kuin unelmaJust mun tyylistä tavaraa ja vaikka mitä ihanaa! Oisin voinut ottaa sieltä kaiken! Ihan kaiken! Mitään ei kyllä lähtenyt nyt mukaanKatsotaan sitten kun uusi koti on valmis jos käyn himoilemassa täällä juttuja uudemman kerran?









Ja ihan pieni heppakuumekin täällä tuliMä haluaisin taas niin ratsastaa!!! Lenkille taidan tulla tänne ainakin joskus ja Paloheinästähän pääsee helposti tänne! Silmä lepää kartanon kauniissa maisemissa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti