Sports Lady®

Sports Lady®

28.7.2013

Iltapäivän 26 kilsan fillarointi ja viikon treenipäiväkirjaa


Mun piti käydä vain vähän pyöräilemässä kun oli niin hieno ilmaLenkistä venyi yli 25 kilsaa pitkä reissuSuurimman osan ajasta pyöräilin joen vartta pitkin ja jossain vaiheessa löysin taas itseni TuomarinkylästäSieltä fillaroin Paloheinään ja Itä-Pakilan ja Oulunkylän läpi takaisin KäpyläänPaloheinässä teki aavistuksen mieli pysähtyä golf klubin terdellemutta jatkoin kuitenkin matkaa. Mummopyörä kulki kun unelma ja kyllä mä siinä polkiessa mietinettä ois kiva kun ois kunnon oikee fillari! Ja itse asiassa vähän ensi kesälle sellaista aloin nyt suunnittelemaankin!




No tänään on sitten tullut ihan kivasti taas liikuttuaKilometrin verran uintia ja melkein 26 kilometriä fillarointiaHuomenna mä saan taas kuulan käteen! Jes! Oli tarkoitus tällä viikolla käydä salilla 3 kertaamutta kävin vain kerranNyt kesäaikana on ihan poikkeuksellistaettä lihaskuntoa ei ole tullut tehtyä kovin paljonMusta on ihana kun kroppa saa levätä ja eiköhän sitä taas riitä tulevina kuukausinaLomafiiliksillä on menty. Ja uintiin mä olen ihastunut jotenkin tänä kesänä erityisen paljon!

Liikunnat reissun jälkeen tällä viikolla näyttää tältä 

Keskiviikkona 
aamulenkki 60 min reipasta kävelyä
iltapäivällä salilla jalat ja siihen päälle 30 min cross traineria

Torstaina
Hot Jooga 90 min
60 min pyöräilyä

Perjantaina
Aamulla kävelyä 30 min ja fillaria 30 min
Uinti 1 km

Lauantaina 
Uimassa 750 m

Sunnuntaina
Uimassa 1 km
Fillarointia 26 km

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti