Sports Lady®

Sports Lady®

17.7.2013

My first day in Sicily



Sisilia on ihana! Hotelli Hellenia Yachting on Giardini Naxoksessa. Tänään mä nautin aamiaisesta ja sitten poolille.






Aurinkoa ja sitten uintia altaassa. Ehkä 500 metriä? Sitten mun idyli hetkeksi rikkoutuiAstuin lasinsirpaleeseen ja seuraavaksi olin jo allaspojan hoidettavana. Jalasta kiskottiin pinseteillä kunnon kokoinen kimpale. Perusmeininki lomalla. Aina sattuu ja tapahtuu. Kannattaa kuulemma pitää sandaalit jalssa kun kävelee hotellin alueella.  






Muutama tunti aurinkoa ja syömään. Ihan pienen alkusalaatin ajattelin ottaaja risoton. Ja uups annokset oli melko suuria. Lounaan jälkeen pieni kävely keskustaan. Välillä kylmää juomaa ja sitten mereen uimaan


Mä olen muuten tilannut ja asioinut kaiken italiaksi täällä. Päivän jälkeen alkaa jo sujua  tää vieraan kielen vääntäminen! ”Molto bene”sanoi hotellin respa kun pyysin sujuvasti avaimenkin italiksi hotellille tullessa.

Sää on aivan mieletön ja nyt nautin partsilla alkuillasta. Katson merta ja kirjoitan. Aivan ihanaa. Paikallisilta olen saanut hyviä neuvoja minne mennä ja illalla lähden seikkailemaan ravintolaan,jossa ei voi tilata tai toivoa mitään. Eteen tuodaan Sisilialaisia perinteisiä ruokia! Jännää!

2 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää loma! Itse olen käynyt kerran Italiassa Napolin lomalla ja paikalliset olivat todella innoissaan ja kannustavia, kun uskalsin sanoa muutamankin sanan italiaksi :). Hyvää jatkoa lomallesi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Maarit! Ihmiset on todella ystävällisiä täällä ja on ollut ihana loma!

    VastaaPoista