Sports Lady®

Sports Lady®

11.9.2013

Viikon raadantaa ja ilon aihetta valmennettavista

Pientä hiljaiseloa blogirintamallaYritän "revetä joka suuntaan" ja kroppa ilmoittelee tahdistaPerjantaina mulla piti olla se lepopäiväNo lepopäivä olikin treenistämutta piiputin itseäni reippaasti kotona huonekaluja ja laatikoita siirrelleen tuntikaupallaViikonlopun lepäsin hyvin vaikka kotia laitoinkin ja urheilinEn voi sille mitäänettä haluan kaiken kuntoon nopeasti Mä en vain voi istua sohvalla ja katsella jotain sotkua ympärilläni! En en en! Maanantaina oli taas hyvä olomutta kun olin heilunut taas kuulan kanssa ja fillaroinut pari tuntia välimatkoja niin tiistaina tuntui taasKroppa ei kestä rajattomastija mulla oli kai vähän lämpöäVedin pari tuntia ja ohjasin yhden asiakkaanNyt olen tehnyt jälleen sen päätöksenettä omat treenit jää pois siksi aikaa kun raadan täällä muuton ja rempan keskelläEli jospa ensi viikolla sitten taas! Nyt on jo hyvä olo ja huomiset tunnit Toimelassa sujuu hyvin!
kuvalainaus ei liity mun asiakkaisiin
(vaikka tällaista kutistumista kyllä on liikkeellä Sports Ladyn valmennettavien suunnalla)

Tää viikko on ollut kuitenkin täynnä hyvää mieltäMä olen kuulkaa niin ylpeä teistä mun asiakkaista! Ihan jokaisesta!! Niin hyvällä mielellä!! Yhden treenattavan kanssa on tiputettu kohta 20 kiloa keväästäNiin mahtavaa nähdä se muutos mikä toisessa on tapahtunutIhmeteltiin alkuviikosta hänen vanhoja kotihousujaan kuinka nyt menisi sinne toiseen lahkeeseenIhan kuin niissä laihdutusmainoksissaSitten uuden treenattavan kanssa treffattiin tänään ja meidän neljän viikon työn tuloksena on seitsemän kadonnutta kiloaTänään katsottiin ohjetta oikeaoppiseen tankkauspäivään ja hän sai ohjeet kuinka sen toteuttaa. Tytön iloksi listassa oli niin paljon enemmän syötävää mitä hän olisi ikinä vonut kuvitella! Ja kyllä! Niitä herkkujakin (jätskiä ja karkkia).


Se mistä olen superiloinen on se asiamiten tästä on tullut teille kaikille treenattavilleni elämäntapa ja jotain hienoja tapoja on tullut osaksi elämääJos välillä löysätään niin se ei mene överiksiJa liikunta osataan ottaa elämäntapana ja siitä tykätäänSitä ei tehdä sen vuoksi että kalorit palaaTai joo tehdään senkin vuoksimutta liikunta on omaksuttu osaksi terveellistä elämäntapaa! Tunneilla näkyy hoikistuneita ihmisiä ja kahvakuulien koko sen kuin kasvaa! Ja siis kaikki te muutkin mun asiakkaat mitä en tällä viikolla oo (vielä) tavannut olette niin tsemppejä! Yksi treenattavistani on parin vuoden sisällä päässyt kolmestakymmenestä kilosta rasvaa eroon. Miettikää miten paljon! Wow! Välillä tällaisessa pidemmässä projektissa on vedettävä henkeä ja relattavaEi heitetä siis hommaa ranttaliksivaan välillä nautitaan elämästäFyysisesti ja psyykkisesti on mahdotonta olla dieetillä vuosikausiaEi fitneksen ammattilaisetkaan ole koko aikaa dieetilläPäähän siinä hajoaa ja kroppa menee sekaisin jos näin tehtäisiin.

Tällä viikolla on myös ollut uusia tuntilaisia mun tunneilla ja huomenna ja perjantaina mulla on täydet ryhmät Snellun koululla! Uutta porukkaa taas! Jes! Kiva nähdä ja tavata uusia ihmisiä! Ja tietty teitä vakkarituntilaisia joiden kanssa on treenattu aiemminkin! See U! Kyllä mulla on ihana työ! Tykkään tästä niin valtavasti!

Mä alan nyt valmistella maanantain raakaherkut kurssia! Sinne voi vielä ilmoittautua viikon loppuun asti! Täältä lisää infoa!

2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Käytätkö Maca-jauhetta ja jos käytät niin miten?

    Ostin sitä eilen ja aamulla se pilasi maullaan mun aamupuuron.:D Taidan pysyä suomalaisissa mustikoissa aamupuuron seuralaisena. Mutta, jos sinnulla on jotain vinkkejä sen käyttöön, niin olisi kiva tietää. Muuten se pussukka jää kyllä käyttämättä..

    Juttua asiaan liittyen mun blogissa.http://cloudberryslife.blogspot.fi/

    t.Hilla :)

    VastaaPoista
  2. Moi Hilla!

    En oo käyttänyt Macaa reiluun vuoteen enää. Sanotaan että se ei naiselle kaikista paras vaihtoehto ole hormonitoiminnan vuoksi. Toki se lisää suorituskykyä mutta en suosittelisi sitä naisille.

    Sen mausta mä kyllä tykkään mutta oon sitä mieltä että jos maku tökkii niin ei kannata syödä väkisin mitään! Raakasuklaassa macaa on ja sitä tulee joskus (harvemmin nykyään kyllä) syötyä!

    VastaaPoista