Sports Lady®

Sports Lady®

6.9.2013

Kotona vihdoin viikon evakon jälkeen

Iltapalana rahkaaluonnonjugurttiamustikoitamysliä ja parapähkinää
ja banaani erikseen
Kotona pitkästä aikaa! Olin koko viikon evakossa Katrin luonaTeki tosi hyvää päästä rauhoittumaan muuttojutuistakun ei voinut säätää ja kantaa koko ajan kun pääsee töistä kotiinLepoa kropalle ja mielellePlus oli ihan mahtava hengailla kaverin kanssa koko viikko! Samalla tajusin sen, miten paljon töitä kotona koko ajan teen! Tai "roikun" koneella päivittämässä blogia tai jotain muutaNyt tahti vähän rauhoittui ja rauhoittuu tulevaisuudessakin

Kiitos teille aivan ihanista kommenteista tuohon alanvaihtotekstiinja paljon olen saanut myös viestejä ja sähköpostiaOotte ihania kiitos! Päätin kertoa rehellisesti millaista tää on ollutsillä yleensä kuullaan aina niitä "ihanaa mä vaihdoin alaa ja elämä hymyilee" -juttuja!

Tällä viikolla oon päässyt myös treenaamaanTänään oli lepopäivä kun treeniä oli tullut putkeen jo 5 päivänäTai joo jos ei lasketa sitäettä siivosin uutta kotia ja kannoin laatikot ja huonekalut olohuoneesta makuuhuoneisiinTässä vierähti seitsemän tuntia joten ei kai se ihan lepopäivä sitten ollut? Makuuhuoneet on nyt valmiina ja ensi viikolla rempataan olohuone ja eteinen sekä kylpäriEnsi viikolla täällä pystyy myös taas asumaan ja arki palaa suht normaaliksiEnsi viikolla mä saan myös mun mittatilauskaapit! 

Lamppuja oon etsinyt uuteen kotiin ja löytyi aivan helmi valaisinliike Tuusulassa keskellä metsääMS-Valaistus oli ihan mielettömän hyvä liike ja siellä pureuduttiin perusteellisesti mun valaisintarpeisiinPiirisin huoneet ja lamppujen paikatja lisäksi käytiin läpi mitä huonekaluja valaisinten läheisyyteen tuleeTarjousta odotellessaTällaista palvelua harvoin enää saa missäänVoin todella lämpimästi suositella! Lamppuja joudun odottelemaan kahdesta neljään viikkoon mutta se ei oo paha aika!

Viikon treenit on tässä! Ihana päästä salillekin huhkimaan!

Maanantaina
Kahvakuulaa ja illalla kävely

Tiistaina
Kävelylenkki

Keskiviikko
Aamulenkki
Salitreeni

Torstai
Aamulenkki
Salitreeni

Perjantai
LEPO

Sitten tähän päälle vedin kahvakuulatunnit! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti