Sports Lady®

Sports Lady®

11.12.2013

MK Phone Case ja ajan hallintaa ja muuta joululahjaa




Kävin tänään vähän asioilla Stockalla töiden lomassa ja löysin puhelimeen uudet kannetPieni joululahja itselleEdelliset Korsin kannet hävisi mun puhelimen mukanakun se varastettiin kesälläMä lähdin alunperin kuitenkin ostamaan itselleni uusia kalenterin välilehtiämutta jotenkin sitten eksyin siihen laukkuosastolle



Ajanhallintaa ajatellen sain hyvä vinkin mun aamun treenattavalta ja päädyin hankkimaan myös Moleskin kalenterin noiden välilehtien lisäksiRakastan paperikalentereita ja edelleen mulla on sellainen käytössäTähän pikkukalenteriin ei tahdo oikein mahtua enää kaikki asiakastapaamiset enääjoten Moleskin on nyt apuna siinäHyvä niin.


Miten moni teistä käyttää vielä vanhanaikaista paperikalenteria?




Sitten toinen mun pitkään odottama joululahja tuli postissaSalitreeneihin nahkainen power beltJes! Pääsen huomenna testaamaanja jalkatreeni luvassaKati käski mun sellaisen hommata ja mähän hommasinOlen aina ajatellutettä vyöt on vaan isoja miehiä tai supertreenaajia vartenHehJa nyt mulla sitten on huomenna sellainen jalkatreenissä.


Kuinka monella on vyö käytössä salilla? 

2 kommenttia:

  1. No 30 vuotta salilla käyneenä voin sanoa että keskivartalosi lihakset surkastuvat . Älä käytä ! Säästät itseäsi.

    VastaaPoista
  2. Ei kai ne siitä surkastu, jos tekee kahvakuulaa ja TRX:ää missä keskivartalo kuitenkin on olennaisessa osassa.. Salilla aion käyttää jalka- ja pakaratreenissä. Ainakin jonkin aikaa ja katsoa miltä tuntuu. Mutta kiitos tuo oli kyllä hyvä pointti.

    VastaaPoista