Sports Lady®

Sports Lady®

13.12.2013

Viikon salitreenit ja kuulumisia

jalkatreenissä ensimmäinen liike on kyykky smithissä 
Nyt alkaa saliviikko olla lopuillaanViikon aherrukset on tehtyTällä ja viime viikolla on tuntunut aivan levolta kun Toimelan kahvakuulatunnit ovat olleet joulutauollaKolme tuntia vähemmän vedettävänäTekee hyvää! Oon pitänyt tällä viikolla vain neljä tuntia ja siihen päälle on tulleet omat salitreenit ja sitten torstaina olin treenattavan kanssa vesijuoksemassa.

Tää kuvassa oleva liike kohdistuu etureisiin ja siinä asettaudutaan ihan painon alle niin että jalat ovat noin 5 cm etäisyydeltä toisistaanKatse on ylhäällä ja selässä pidetään hyvä paine


Viikon salitreenit

Maanantaina selkätreeni
Tiistaina pakarat
Keskiviikkona olkapää ja ojentaja
Torstaina jalat
Perjantaina rinta ja hauis 



Asiakkaille oon tällä viikolla pitänyt tosi erilaisia treenejäOn ollut niin kahvakuulaasalitreeniävesijuoksua kuin TRX-harjoitteluakinMukava viikko ja kiitos aivan älyttömästi teille kaikille ihanista joululahjoista <3 Oon oikeasti ollut ihan tippa linssissä joka kertakun mua muistetaan. Kiitos kiitos kiitos! Ootte aivan ihania ja en olisi edes osannut odottaa mitään!  

Maanantaille 16.12 on vielä muutamia treeniaikoja vapaana klo 12 eteenpäin ja tiistaina aloitetaan pikkumiehen kanssa lomaSeuraavat treeniajat varattavissa joulun jälkeen taas ja tunnit alkavat loppiaisen jälkeen! Lahjakortit ehtivät myös pukin konttiin kun tilaat sen maanantaihin 16joulukuuta mennessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti