Sports Lady®

Sports Lady®

28.12.2013

Minttu-inkivääri smoothie - sinulle joka olet aina inhonnut vihersmootheja


Mun ja viher-smoothieiden suhde on aina ollut vähän monimutkainenOlen yrittänyt opetella jo pitkään tykkäämään niistäMuistan joskus kokeilleeni jotain Detox reseptiäja on ollut pakko heittää smoothie pois tai olisin ehkä laatannut jos väkisin sen olisin juonutHuonosti tehty ja lämmin vihersmoothie maistuu mun mielestäno suoraan sanottuna kamalalle. Kuitenkin viime vuosina olen yrittänyt opetella tekemään myös vihreämpiä smoothejaTähän asti mun vihersmoothie on melkein ollut jokin ihan normismoothiejonne olen lisännyt pinaattia.

Eilen kuitenkin ostin kaupasta kaikkea ihanaajota tänään oli tarkoitus sitten laittaa Vitamixiin aamupalaksiSmoothiesta tuli aivan mielettömän hyväSiis oikeasti hyväTätä voin suositella myös niillejoille vihreät juomat eivät ole oikein uponneetJa tämän tekeminen onnistuu myös tavallisella tehosekoittimella tai "pamixilla"kunhan vain pilkot raaka-aineet pienemmiksi (omenan tilalla voit käyttää silloin vaikka omenamehua)! Muista pestä raaka-aineet huolellisesti!








Minttu-inkivääri Smoothie


1 kiivi
1/2 rasiaa (50g) baby pinaattia
noin puolet minttupuskasta
pieni pala tuoretta inkivääriä
1/2 iso omena 
1/2 tuopillista jääpaloja
1/2 prk rahkaa
vähän vettä

Täältä voit muuten lukea vanhan postaukseni ihan tavallisten smoothieiden tekemisestäYleensä mun smoothiet näyttää tältä (samassa jutussa myös asiaa antioksidanteista ja vastustuskyvystä) ja monelle ehkä ne raaka-aineet ovat vähän vieraampia! Ja täällä yksi toinen tekemäni hyväksi havaittu vihersmoothie!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti