Sports Lady®

Sports Lady®

22.6.2014

Laivareissu ja dieetti syömiset


Heippa kaikki! Toivottavasti teillä on ollut mahtava juhannus. Mulla oli hieman erilainen. Lähdettiin käymään Tukholmassa lapsen kanssa. Oli tosi kiva viikonloppu. Täysin lapsen ehdoilla mentiin ja juhannus oli laivalla syömistä, karkkien ja lelujen ostamista ja leikkimistä. Eilen käytiin Tukholmassa katsomassa Vasa laiva ja leikittiin Junibackenilla. Ja tottakai fudista on tullut taas katsottua!

Ruokailut olin miettinyt etukäteen. Ekana iltana meillä oli pöytävaraus ja selvisin aattona ilman suurempia kiusauksia, vaikka ympärillä ihmiset joi viiniä ja mässäili laivan herkuilla. Mun lautasella oli kaloja, kanaa, rapujamuutama peruna, salaattia, vihanneksia.. Jälkkäriksi mansikoita ja kahvia. Iltapalaksi hytissä söin mustikoita ja manteleitaLauantaina aamiainen hoitui mainiosti puuro & marjat, kananmuna, kahvi linjalla. 




Eväänä Djurgårdenissa mulla oli 
1) 2 kpl CocoVin patukkaa ja niiden kanssa join kahvin 
2) lounaaksi pari kananmunaa, baby porkkanoita, kirsikkatomaatteja, manteleita. Kaikki helppo kuljettaa käsilaukussa. 

No sitten lauantain illallinen oli taas laivalla. Nyt oli ollut liian pitkä väli edellisestä ruokailusta ja teki niin mieli leipää ja kaikkea mahdollista herkkua. Sama meininki kuitenkin kuin edellisenäkin iltana. Huh että olin tyytyväinen itseeni kun pääsin ulos syömättä jälkkäripöydästä mitään. Iltapalaksi vielä myöhemmin hytissä manteleita ja luomuriisikakkuja. Iltapalat ei olleet niin protskupitoisia mitä kotona ovat ja samoin tuo lauantain välipala. Mulla nyt vain sattui olemaan noita CocoVin patukoitakun sain niitä taannoin sieltä bloggaajatilaisuudesta eikä oo tullut niitä syötyäAivan herkkuja kyllä molemmmat maut (appelsiini ja kookos)! Päätin ottaa ne evääksi nyt. Ja ihan pelkät protskujauheet ei kauheasti uppoa veden kanssajoten iltapalat meni nyt näin

Instaan postailin mun ruokakuvia reissulta (SportsLadyH). Ja sen sijaan, että oisin herkutellut kaikella, ostin herkkuja tankkauspäivää varten. Kotiin tullessa huomasin, että samaa on tullut harrastettua koko alkukesä ja mun karkkivarasto alkaa muistuttaa lapsen karkkiarkkua. Enkä mä ikinä noin paljon suklaata edes syö (enkä koskaan edes tällaista suklaata vaan aina raakasuklaata)mutta kai sitä on vaan kiva ostaa dieetillä? Ajatuksenaettä jossain vaiheessa sitä voi syödä hyvällä omatunnollaVaikka sen koko levyn niin kuin tein viimeksi Tallinnan reissulla! Ja viinikaappikin on täyttynyt Champanjapulloillajoita on tullut ostettua matkamuistoiksi tässä kesän aikana.


Tänään menin sitten heti ensimmäiseksi salille laivalta. Ihana päästä hikoilemaan lepopäivän jälkeen. Selkätreeni oli vuorossa tänään. Viikon saldoksi kertyi 5 aamukävelyä, 5 salitreeniä ja kuulatunnit. Tosin kuulatunneilla en treenaa itse. Ja tällä viikolla kuitenkin olin pari päivää Mikkelissä koulutuksessa ja juhannusta viettämässä pari päivää. Eli ehtii sitä jos haluaa. Ja ihan normaali työviikkokin tämä vielä oli. Huomenna starttaa kahdeksas diettiviikko ja tiistaina taas mittaillaanmitkä on mitat seitsemän viikon jälkeen! Feels good!

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti