Sports Lady®

Sports Lady®

15.6.2014

Morning Glory ja kuusi viikkoa dieettiä takana

“Climb up on some hill at sunrise. 
Everybody needs perspective once in a while, and you’ll find it there.”


Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Kiipesin Pikkukoskella kallioille aamulenkillä ihastelemaan maisemia. Aivan mieletön auringonpaiste. En vaan jaksa olla hehkuttamatta näitä upeita aamuja. Luonto on silloin kauneimmillaan. 

Hyvä ja energinen olo eilisen lepopäivän jälkeen. Ja muutenkin ihan mahtava olo! Dieettiä on tänään kuusi viikkoa takanaja nyt alkaa huomata sen miten jotkut vaatteet roikkuu päällä ja jotkut vanhat vaatteet mahtuu taas pitkästä aikaa. Mahtava tunne vetää vanhat farkut jalkaan pitkästä aikaa! Hyvä mieli. Pian on taas virallinen punnituspäiväkinmutta oon vähän salaa tässä käynyt vilkuilemassa mitä vaaka sanoo. Kiloja on lähtenyt melkein viisiEli oisko se sitten punnituspäivänä se viisi kiloa kuudesssa viikossa? Ei huono lainkaan. Eilen oli tosin taas sellainen päiväettä raakasuklaat huuteli pakkasesta mulle ja lapsen karkkipäivän karkitkin oisin voinut helposti syödä. Sen sijaan söin extra mustikoitajoin kivennäisvettä (mitä en koskaan yleensä enää juo)söin muutaman sokerittoman pastillin ja jauhoin purkkaaYstävän tankkauspäivä lähenee ja mun juhannuksen tankkauspäivä paloi siellä Turussa viime viikonloppunaJuhannuksena mun pitää olla siivosti ja seuraavaksi mä pääsen herkuttelemaan vasta heinäkuussaKyllä mä sanonettä annoskateus iskee ensi viikonloppuna kun pysyn juhannuksenakin ruodussaMutta pitääpä taas muistaa se miten paljon tätä haluanja miten palkitsevia tulokset sitten ovatMutta eipä sinne heinäkuullekaan niin pitkä aika enää ole! Pori Jazzeja ja picnicciä odotellen! 


Niin ja nähdään Kumpulassa illalla. 
Kuulatunti Intianpuiston hiekkakentällä klo 18.30. 
Tuntilaisille tarjolla tänään vitamiinivesiä :)


Ihanaa päivää teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti