Sports Lady®

Sports Lady®

23.3.2013

Päivän ajatuksia

Täällä on kyllä mahtava päästä treenaamaan. Sali ei ole suuri, mutta kaikki tarvittava löytyy kuitenkin, että saa kunnon treenin aikaiseksi. Ja se oma treenari ;)








Iltapäivällä lounaan jälkeen taas uimaan. Tänään mun pikkuinen ui 100m pituisen altaan pysähtymättä ensin toiseen päähän ja sitten takaisin. Uitiin vierekkäin. Ja vielä monta kertaa uitiin sama matka. Vähänkö olen ylpeä äiti, pisin matka ikinä! Tän päivän aikana on tullut uitua ehkä puoli kilsaa tai kilsa. Ja juniori vetänyt saman matkan pariinkin kertaan.





Työasioita en ole juuri miettinyt ja sähköpostit olen lukenut kerran päivässä. Mieli tekisi jo vastaillakin mutta se on lapselta pois ja reissu on mennyt täysin hänen ehdoillaan. Postauksen kirjoitan offlinena kun ehdin ja sitten käydään vain postaamassa se :)

Kiitos kaikista ihanista kommenteista ja vastaan niihin sitten kotona :) Myös ilmoittautumisia on tullut kursseille ja ne ovat kaikki netin kautta tulleet läpi. Eli www-sivujen lomakkeella voi ilmoittautua edelleen ja lähetän vahvistuksen sitten ensi viikolla.

Yksi asia mistä olen tosi iloinen on se, että olen ehtinyt myös lukea. Mä herään puoli seiskalta joka aamu ja pikkuduudsonin herätän puoli ysi. Aamuisin on ollut aikaa lukea ja kirja (Läsnäolon voima) on älyttömän mielenkiintoinen. Sen lisäksi, että se antaa hyviä vinkkejä omaan elämään ja juuri siihen läsnäolemiseen, niin se selittää myös monien ihmisten käytöstä. Valitettavasti olen törmännyt aina silloin tällöin vääriin ihmisiin ja kirjan sanoma vahvistaa omaa käsitystäni siitä kuinka huono olo heillä on ollut kun kohtelevat muita niin kuin kohtelevat. Ja mistä se johtuu. Eli tässäkin asiassa elämä on opettanut ja mielenkiintoista on lukea jostain miten muutkin ajattelevat asioista samoin.

Täällä aivan ihana päivä ja toivottavasti sielläkin. Ja mikä parasta niin olo on mitä rentoutunein.

Hugs
Hanna


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti