Sports Lady®

Sports Lady®

23.3.2013

Egyptiläisen PT:n treeni mulle

Jälkikasvu pääsi eilen aamupäivällä odotettuun Kids Klubiin pariksi tunniksi ja mä menin salille. Paikallinen treenari Mohamed tuli neuvomaan mua ylätaljasoudussa ja lopulta hän veti mulle melkein koko treenin.

Tein koko kropan treenin ja joka lihasryhmälle hän näytti liikkeen kun pyysin ja tsemppasi vieressä. Olipa mahtavaa! Tästä mä itsekin aina haaveilen, kun ohjaan omia asiakkaita, että kun mullakin ois PT. Ja varmasti sellaisen itsellenikin otan kun on aikaa. Oli niin hyvät treenit! Ja hyödyntäkää tällaista upeaa mahdollisuutta, jos sellainen eteen tulee. Mohamed oli tosi fiiliksissä kun mäkin oli niin innoissani. Muut salilla olijat olivat lähinnä asenteella "joo kiitti ei tarvi neuvoa". Mutta aina voi oppia jotain uutta.





Ja tottakai piti näyttää hänelle talvisia kahvakuulakuvia Suomesta. Huomenna uudet treenit aamukymmeneltä!


Loppujäähdyttelyn tein beachilla. Ja ihan oikeasti tää on mulle NIIN lomaa. Pääsen salille ja joku treenaa mua. Ja rannalle kävelemään! Sitten syötiin lounasta ja ollaan taas uitu ja uitu.




Ja sitten kaiken uinnin päälle dinner and the mini Disco :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommenttia:

  1. Voi kuinka mahtavaa! Mä niin tunnen ton nahoissani, jos nyt näin voi sanoa <3 Oma PT olisi varmasti mullakin, haluaisin samaa kuin itse annan :) Ehkäpä vielä joskus! Onnellinen sun puolesta, oot niin ansainnu lomasi! Ihanaa jatkoa sinne! Terkuin täältä aurinkoisesta pakkas-säästä B-)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Minna! Mä ottaisin kotonakin oman PT'n jos ois aikaa ja rahaa!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista